Vitensenteret Innlandet

Anmeldt 23. juli 2020
thenosehome
Skjold, Norge

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi var seks voksne og to barn og de voksne hadde det like morro som barna. Litt for enhver smak, ikke noe stress og interesant. Ungene ville vært lengre.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Kai T
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en heldags her! Utrolig mye kjekt for liten og stor. Mye utsolgt i kafeen denne dagen så det ble en dyr lunsj. Ta gjerne med nsite og ta en pause i hagene utenfor på Gjøvik gård før dere fortsetter på hjernetrimmen!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, thenosehome
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Veldig spennende sted for barn (og voksne) i alle aldre. Vi hadde med en 5 åring som fant masse spennende, men litt større barn vil nok få enda mer utav dette.

Minus her var at endel av konstruksjonen og aktivitetene var gått i stykker / ikke reparert.

Kafeen var helt ok. Noe enkel mat (pizza, panini) og litt søtt (is, dougnuts)

Kommer nok igjen hit

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Stine S
Anmeldt 8. juli 2019

Vi var der for første gang og vart positivt overraska over kor mange aktiviteter det var . Masse lærerikt, og for oss voksne var det gøy med «gamle» leiker der ein må bruke hjernecellene.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, hegebeth2018
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Et perfekt sted for barn og "unge voksne" som vil trykke, dra, vri og klemme på det de ser på. Lærerikt i samme slengen. Veldig fornøyd med billett pris og hele besøket.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, bluesapphiretasj