“God sushi, men rotete servering og feil priser”
Anmeldelse av Jako Sushi

Jako Sushi
Vurdert som nr. 2 av 41 Restauranter i Gjøvik
Kjøkken: Kinesisk, Japansk, Thai
Beskrivelse: Jako Sushi er et spisested i Gjøvik, som serverer asiatisk «take away»-mat. Dette innebærer primært sushimåltider, men vi tilbyr også generell asiatisk mat. Ta en titt på menyen for nærmere info om maten vår. Vårt spisested åpnet den 1. september 2011, og har allerede rukket å få noen trofaste kunder. Vi har avtaler på sjømatleveranse med lokalbutikkene i nærheten, og derfor har vi muligheten til å servere mat med helt ferske råvarer. Vi har som mål å servere det aller ypperste av japansk sushi – og asiatisk mat – til våre kunder. Dette innebærer god kjøkkenhygiene, store kunnskaper om mat, samt den store lidenskapen vi har for matlaging. Til studenter kan vi med glede meddele at de får 10 % rabatt på alle retter. I tillegg kjører vi en bonusordning til alle kunder, som innebærer at vi spanderer en medium sushi til de som har kjøpt ti måltider over 100,– (dette gjelder ikke for de med studentrabatt, og gjelder kun ved kjøp av sushi). Befinner du deg i nærheten? Ta så en tur innom, og vi vil ta deg imot med åpne armer!
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god, særlig sushien, men de har en del å gå på når det kommer til servicen. Prisene i restauranten er en del høyere enn de som ligger på nettsiden. De virket lite forståelsesfulle for at dette var uheldig. De innbakte scampiene ble så forsinket pga mye å gjøre, selv om det kun var en annen som bestilte den timen vi var der, at vi fikk hovedretten, sushi, før forretten. Sistemann som ikke skulle ha sushi måtte derimot vente med sin hovedrett til etter vår sushi og alles forrett.

Takk, Homrul

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte tradisjonell asiatisk, fiskesuppe og kylling chop suey - begge deler smakte svært godt og ble servert raskt. Lite mennesker ute på en torsdag kveld, men stedet kan anbefales. Neste gang prøves sushien, som mange skryter av!

Takk, Gunnar_Oslo
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Jako leverer sushi av en ekstremt god standard. Er her flere ganger i uken og det leveres alltid fantastisk mat.

Litt treg take away til tider men det er i travle perioder

Takk, mariust168
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Dette er ikke mat for meg, men mens vi andre valgte kinamat, valgte studenten i selskapet mat herfra. Det var meget vellykket. Det tok litt tid å få maten, men dumt av oss å ikke ringe for å bestille maten på forhånd. Stedet er tydelig populært, da det var mange innom for å hente med seg mat. Maten var smakfull, og måltidet var nok ikke det siste her for studenten.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Mengha
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat til overraskende gode priser. Hyggelig og service rettet betjening. Anbefaler futomaki, alle typer.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 481jeanettek

Reisende som så på Jako Sushi, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune
Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Jako Sushi? Del dine erfaringer!