“Take away sushi”
Anmeldelse av Jako Sushi

Jako Sushi
Vurdert som nr. 2 av 42 Restauranter i Gjøvik
Kjøkken: Kinesisk, Japansk, Thai
Beskrivelse: Jako Sushi er et spisested i Gjøvik, som serverer asiatisk «take away»-mat. Dette innebærer primært sushimåltider, men vi tilbyr også generell asiatisk mat. Ta en titt på menyen for nærmere info om maten vår. Vårt spisested åpnet den 1. september 2011, og har allerede rukket å få noen trofaste kunder. Vi har avtaler på sjømatleveranse med lokalbutikkene i nærheten, og derfor har vi muligheten til å servere mat med helt ferske råvarer. Vi har som mål å servere det aller ypperste av japansk sushi – og asiatisk mat – til våre kunder. Dette innebærer god kjøkkenhygiene, store kunnskaper om mat, samt den store lidenskapen vi har for matlaging. Til studenter kan vi med glede meddele at de får 10 % rabatt på alle retter. I tillegg kjører vi en bonusordning til alle kunder, som innebærer at vi spanderer en medium sushi til de som har kjøpt ti måltider over 100,– (dette gjelder ikke for de med studentrabatt, og gjelder kun ved kjøp av sushi). Befinner du deg i nærheten? Ta så en tur innom, og vi vil ta deg imot med åpne armer!
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Jako har byens beste sushi, ingen over og ingen ved siden! Inntrykket mitt er at det alltid er god mat av høy kvalitet og at retningslinjer følges i forhold til at det er rå fisk man serverer. Oppleves som trygt å spise glutenfritt der og.

Takk, 458sirif

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Velsmakende og bredt utvalg av retter til hyggelige priser. Ekstra poeng for at det er mulig å bestille via app.

Takk, khaivann
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god, særlig sushien, men de har en del å gå på når det kommer til servicen. Prisene i restauranten er en del høyere enn de som ligger på nettsiden. De virket lite forståelsesfulle for at dette var uheldig. De innbakte scampiene ble så forsinket pga mye å gjøre, selv om det kun var en annen som bestilte den timen vi var der, at vi fikk hovedretten, sushi, før forretten. Sistemann som ikke skulle ha sushi måtte derimot vente med sin hovedrett til etter vår sushi og alles forrett.

Takk, Homrul
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte tradisjonell asiatisk, fiskesuppe og kylling chop suey - begge deler smakte svært godt og ble servert raskt. Lite mennesker ute på en torsdag kveld, men stedet kan anbefales. Neste gang prøves sushien, som mange skryter av!

Takk, Gunnar_Oslo
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Jako leverer sushi av en ekstremt god standard. Er her flere ganger i uken og det leveres alltid fantastisk mat.

Litt treg take away til tider men det er i travle perioder

Takk, mariust168

Reisende som så på Jako Sushi, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Jako Sushi? Del dine erfaringer!