“Take away sushi”

Jako Sushi
Vurdert som nr. 2 av 35 Restauranter i Gjøvik
Prisklasse: kr 100 - kr 250
Kjøkken: Kinesisk, Japansk, Thai
Beskrivelse: Vi serverer det ypperste av japansk sushi samt andre asiatiske småretter og curries. Ta turen til oss i hyggelige omgivelser midt i hjertet av Gjøvik for en lett matbit eller et fullverdig måltid. Kjøkkenet vårt stenger kl 21:00 men hver fredag og lørdag fortsetter vi med åpen bar til kl 2 hvor vi også tilbyr enkel sushi og barsnacks. (25 års grense)
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Jako har byens beste sushi, ingen over og ingen ved siden! Inntrykket mitt er at det alltid er god mat av høy kvalitet og at retningslinjer følges i forhold til at det er rå fisk man serverer. Oppleves som trygt å spise glutenfritt der og.

Takk, 458sirif

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Velsmakende og bredt utvalg av retter til hyggelige priser. Ekstra poeng for at det er mulig å bestille via app.

Takk, khaivann
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god, særlig sushien, men de har en del å gå på når det kommer til servicen. Prisene i restauranten er en del høyere enn de som ligger på nettsiden. De virket lite forståelsesfulle for at dette var uheldig. De innbakte scampiene ble så forsinket pga mye å gjøre, selv om det kun var en annen som bestilte den timen vi var der, at vi fikk hovedretten, sushi, før forretten. Sistemann som ikke skulle ha sushi måtte derimot vente med sin hovedrett til etter vår sushi og alles forrett.

Takk, Homrul
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte tradisjonell asiatisk, fiskesuppe og kylling chop suey - begge deler smakte svært godt og ble servert raskt. Lite mennesker ute på en torsdag kveld, men stedet kan anbefales. Neste gang prøves sushien, som mange skryter av!

Takk, Gunnar_Oslo
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Jako leverer sushi av en ekstremt god standard. Er her flere ganger i uken og det leveres alltid fantastisk mat.

Litt treg take away til tider men det er i travle perioder

Takk, mariust168

Reisende som så på Jako Sushi, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Jako Sushi? Del dine erfaringer!