“Gjøviks beste sushi”
Anmeldelse av Jako Sushi

Jako Sushi
Vurdert som nr. 2 av 41 Restauranter i Gjøvik
Kjøkken: Kinesisk, Japansk, Thai
Beskrivelse: Jako Sushi er et spisested i Gjøvik, som serverer asiatisk «take away»-mat. Dette innebærer primært sushimåltider, men vi tilbyr også generell asiatisk mat. Ta en titt på menyen for nærmere info om maten vår. Vårt spisested åpnet den 1. september 2011, og har allerede rukket å få noen trofaste kunder. Vi har avtaler på sjømatleveranse med lokalbutikkene i nærheten, og derfor har vi muligheten til å servere mat med helt ferske råvarer. Vi har som mål å servere det aller ypperste av japansk sushi – og asiatisk mat – til våre kunder. Dette innebærer god kjøkkenhygiene, store kunnskaper om mat, samt den store lidenskapen vi har for matlaging. Til studenter kan vi med glede meddele at de får 10 % rabatt på alle retter. I tillegg kjører vi en bonusordning til alle kunder, som innebærer at vi spanderer en medium sushi til de som har kjøpt ti måltider over 100,– (dette gjelder ikke for de med studentrabatt, og gjelder kun ved kjøp av sushi). Befinner du deg i nærheten? Ta så en tur innom, og vi vil ta deg imot med åpne armer!
Anmeldt 26. juli 2020

Jako Sushi er absolutt Gjøviks beste sushi Resturant. Det er velsmakende, god og fyldig sushi.

Kan anbefale kimchi, som de serverer som ekstra. Anbefales!

God og rask service!

Takk, kimchimasterchef

Anmeldt 28. april 2020 via mobile enheter

Jeg har prøvd ulike retter på Jako som smaker fantastisk, men faller alltid tilbake på de deilige sushi rettene. Det er mye smak, store porsjoner og god service. Maten er ferdig raskt noe som er en god bonus.

Dato for besøk: april 2020
Takk, michellesT5728XT
Anmeldt 14. april 2020

Fantastisk god- og velsmakende sushi, maki og sashimi, samt vårrull. Her har Gjøvik en asiatisk perle de kan være stolt av. Vi var innom for take away, og hadde en herlig matopplevelse etterpå. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: september 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 12. april 2020 via mobile enheter

Har spist mye sushi opp igjennom, men ingenting slår jako. Alle eksklusive steder i Oslo kan gå å legge seg

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 84martes
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Jeg har prøvd en del sushi men dette er nok det beste av alle, kjempe snille ansatte. Anbefaler alle til å prøve det ut.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, CherrierJam

Reisende som så på Jako Sushi, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune
Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Jako Sushi? Del dine erfaringer!