“Gjøviks beste sushi”

Jako Sushi
Vurdert som nr. 2 av 39 Restauranter i Gjøvik
Prisklasse: kr 100 - kr 250
Kjøkken: Kinesisk, Japansk, Thai
Beskrivelse: Vi serverer det ypperste av japansk sushi samt andre asiatiske småretter og curries. Ta turen til oss i hyggelige omgivelser midt i hjertet av Gjøvik for en lett matbit eller et fullverdig måltid. Kjøkkenet vårt stenger kl 21:00 men hver fredag og lørdag fortsetter vi med åpen bar til kl 2 hvor vi også tilbyr enkel sushi og barsnacks. (25 års grense)
Anmeldt 26. juli 2020

Jako Sushi er absolutt Gjøviks beste sushi Resturant. Det er velsmakende, god og fyldig sushi.

Kan anbefale kimchi, som de serverer som ekstra. Anbefales!

God og rask service!

Takk, kimchimasterchef

Anmeldt 28. april 2020 via mobile enheter

Jeg har prøvd ulike retter på Jako som smaker fantastisk, men faller alltid tilbake på de deilige sushi rettene. Det er mye smak, store porsjoner og god service. Maten er ferdig raskt noe som er en god bonus.

Dato for besøk: april 2020
Takk, michellesT5728XT
Anmeldt 14. april 2020

Fantastisk god- og velsmakende sushi, maki og sashimi, samt vårrull. Her har Gjøvik en asiatisk perle de kan være stolt av. Vi var innom for take away, og hadde en herlig matopplevelse etterpå. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: september 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 12. april 2020 via mobile enheter

Har spist mye sushi opp igjennom, men ingenting slår jako. Alle eksklusive steder i Oslo kan gå å legge seg

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 84martes
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Jeg har prøvd en del sushi men dette er nok det beste av alle, kjempe snille ansatte. Anbefaler alle til å prøve det ut.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, CherrierJam

Reisende som så på Jako Sushi, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Jako Sushi? Del dine erfaringer!