“Nydelig sushi, elendig varmmat”
Anmeldelse av Jako Sushi

Jako Sushi
Vurdert som nr. 2 av 39 Restauranter i Gjøvik
Kjøkken: Kinesisk, Japansk, Thai
Beskrivelse: Vi serverer det ypperste av japansk sushi samt andre asiatiske småretter og curries. Ta turen til oss i hyggelige omgivelser midt i hjertet av Gjøvik for en lett matbit eller et fullverdig måltid. Kjøkkenet vårt stenger kl 21:00 men hver fredag og lørdag fortsetter vi med åpen bar til kl 2 hvor vi også tilbyr enkel sushi og barsnacks. (25 års grense)
Anmeldt 8. juli 2022

Sushien her er fantastisk. Men nå har jeg prøvd to varmretter og begge var elendige. Den innbakte kyllingen med sursøt saus var ganske elendig. Så kjøp sushi, ikke varmmat.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, HKafkas

Anmeldt 21. juni 2021

Bestiller mat herfra hver eller annenhver måned. Alltid like bra, raskt levert og med god kvalitet. Enkelt å bruke appen også.

Takk, spitfireix
Anmeldt 13. november 2020

Super mat og service👍Fikk et stoooooort brett.Hadde bursdag og skulle ha sushi. Det er den beste bursdagen min😁

Dato for besøk: november 2020
Takk, Jeg_elsker-sushi09
Anmeldt 26. juli 2020

Jako Sushi er absolutt Gjøviks beste sushi Resturant. Det er velsmakende, god og fyldig sushi.

Kan anbefale kimchi, som de serverer som ekstra. Anbefales!

God og rask service!

Takk, kimchimasterchef
Anmeldt 28. april 2020 via mobile enheter

Jeg har prøvd ulike retter på Jako som smaker fantastisk, men faller alltid tilbake på de deilige sushi rettene. Det er mye smak, store porsjoner og god service. Maten er ferdig raskt noe som er en god bonus.

Dato for besøk: april 2020
Takk, michellesT5728XT

Reisende som så på Jako Sushi, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Jako Sushi? Del dine erfaringer!