“Overraskende bra”

Vurdert som nr. 7 av 40 Restauranter i Gjøvik
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

God og perfekt stekt entrecôte, mange retter og velge mellom og god service.sushien var grei men her kunne det vært mere smak.

Takk, 912olavk

1923 av 133 anmeldelser

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Har besøkt denne restauranten ved utallige anledninger og man får god mat til en hyggelig pris. Dessverre litt for variert i service / mat som blir servert

Takk, mariust168
Anmeldt 14. oktober 2018

SERVICE: Hyggelig betjening og rask service de gangene jeg har vært der. Selv om det ved et par anledninger har tatt litt lenger tid dersom hele lokalet i begge etasjer har vært fullbooket, men det må man forvente og jeg synes de klarer seg veldig bra likevel. Nyt en øl til mens du venter :)

ATMOSFÆRE/LOKALE: To etasjer, dempet belysning og god plass. Toaletter finnes i begge etasjer med godt renhold. Det finnes en sofagruppe i 1.etasje som kanskje egner seg mindre for ryggen dersom du skal spise. Er dere en liten vennegjeng som bare vil ha noe å drikke, så er det helt innenfor.

MAT: Jeg har prøvd mye forskjellig, men har i det siste falt på rå peppersteak med fløtegratinerte poteter.
Jeg har prøvd biff alle steder i Gjøvik, men den servert på Salt & Pepper er en klar vinner. Porsjonen er akkurat passe stor.

PRIS: Jeg synes prisen på både mat og drikke er bra og du går fornøyd fra stedet.

KONKLUSJON: Det ser ut som servitørene liker å yte god service og de er alltid blide uansett hvor travelt de har det. Det er nydelig mat og så lenge jeg har tilgang på et toalett mellom halvliterne øl underveis, så er jeg fornøyd =)

Takk, KVF85
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Dårlig service og dårlig mat! Bestilte bord og ble plassert i gangen fra wc! Måtte wifte med armen når lyset over bord sluknet...

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, svend896
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Jeg fyllte 70 år denne måneden, og to av mine badevenninner inviterte meg ut på middag !Stedet de valgte var Salt & Pepper.Det ble kl 17 en torsdag aften.Vi fikk vindusbord, og drikket kom raskt på bordet, mens vi bestemte oss for hva vi skulle spise.Alle ble fornøyd med maten,det var flott tilberedt, og smakte deilig ! De tok seg også en runde bort til bordet vårt, og spurte om alt var ok !
Vi skravlet ,-nøt maten, og koste oss i 2 timer.Det var hyggelig, og det blir ikke siste gang vi er her håper jeg .

Dato for besøk: august 2018
Takk, elisabeth n

Reisende som så på Salt & Pepper, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Salt & Pepper? Del dine erfaringer!