“Positivt overrasket.”

Vurdert som nr. 5 av 41 Restauranter i Gjøvik
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Meeget oppegående mat. God smak, innbydende presentasjon og det var nok mat. Hyggelig lokale og hyggelig betjening.
Ville sitte ute, men pga mange røykere, måtte vi trekke inn.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Daydream45654858520

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Restauranten har en variert meny; både kjøtt, pasta, mexicansk og asiatisk mat. Vi slet med å velge. En av oss ønsket å forsøke sushi og fikk god hjelp av servitøren til det.
Maten smakte godt, porsjonene var passelig, prisnivå cirka 200-250 for hovedrettene. Servicen oppleves som god.

2  Takk, Erlend1973
Anmeldt 7. november 2020

Kjøpte S&P burger som er en kombo av cheese og pulledpork. Fantastisk god og stor porsjon. Gode fries. De andre i følget var også fornøyde med sin mat og spesielt svinenakken smakte fantastisk.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, HansAndreS
Anmeldt 5. september 2020

Ber om medium rare burger, får burger som ser ut som en hockeypuck. Dette har skjedd før også. Når burgeren er såpass overpriset så burde minimumskravet være å klare en medium rare burger.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Andreas I
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Dette er andre gangen vi er her. Om mulig bedre enn tidligere. Hyggelig betjening. Rolig og fredelig på en lørdag. Vi kommer mer enn gjerne tilbake.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Weskje

Reisende som så på Salt & Pepper, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Salt & Pepper? Del dine erfaringer!