“God mat men smådyrt”

Vurdert som nr. 14 av 42 Restauranter i Gjøvik
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Maten de serverer er veldig god. Eneste som jeg syntes er problemet er prisen og ikke så mye mat til den prisen de forlanger.

Men hyggelig betjening og kjempekoslig lokaler og atmosfære!

2  Takk, kjelltomass

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

På Egon vet man at man får OK mat som holder en grei kvalitet. Jevnt over bra men ikke forvent en matopplevelse

Takk, mariust168
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

God mat og god atmosfære. Fin uteservering som passet fint i varmen. Grei plass å ha med barn, med bra mat!

Takk, Anne-Marte K
Anmeldt 21. juli 2018

Flott og god service på middag i Gjøviks gater. Sydensteming. Meget god mat og god service Egon leverer. Betjeningen kunne være mer oppmerksom på å vaske av bordene når det blir ledig så vi slipper å spørre om det

Takk, gjermundh2013
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Spiste en utmerket middag på Egon i Gjøvik. Vi hadde torsk og biff og begge smekre fortreffelig. Rask levering og ypperlig service. Te e og pene toaletter. Kommer med glede hit igjen.

Takk, aelienhelse

Reisende som så på Egon Gjøvik, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Egon Gjøvik? Del dine erfaringer!