“Litt nedgradering?”

Vurdert som nr. 14 av 42 Restauranter i Gjøvik
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Egon er et greit sted, man går ofte dit fordi man vet hva man får. Egon Gjøvik er generelt gode på allergier, selv om de dessverre ikke tilbyr for eksempel glutenfri fries. Både jeg og følget spiste mat med bernaisse. Vanligvis er Egons bernaisse svært god med kremet konsistens, men denne gangen fikk vi servert noe tynt skvip som var altfor salt. Håper ikke denne endringen er kommet for å bli. Dessverre manglet også salaten den dressingen man vanligvis får som er så god. Ellers god stemning i et hyggelig lokale.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 458sirif

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Maten de serverer er veldig god. Eneste som jeg syntes er problemet er prisen og ikke så mye mat til den prisen de forlanger.

Men hyggelig betjening og kjempekoslig lokaler og atmosfære!

2  Takk, kjelltomass
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

På Egon vet man at man får OK mat som holder en grei kvalitet. Jevnt over bra men ikke forvent en matopplevelse

Takk, mariust168
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

God mat og god atmosfære. Fin uteservering som passet fint i varmen. Grei plass å ha med barn, med bra mat!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Anne-Marte K
Anmeldt 21. juli 2018

Flott og god service på middag i Gjøviks gater. Sydensteming. Meget god mat og god service Egon leverer. Betjeningen kunne være mer oppmerksom på å vaske av bordene når det blir ledig så vi slipper å spørre om det

Dato for besøk: juli 2018
Takk, gjermundh2013

Reisende som så på Egon Gjøvik, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Egon Gjøvik? Del dine erfaringer!