“God mat, hyggelig betjening. ”
Anmeldelse av Egon Gjøvik

Egon Gjøvik
Vurdert som nr. 14 av 41 Restauranter i Gjøvik
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Var å spiste ett godt måltid, eneste jeg skulle ønske var litt mere biff i biffsnadderen, og litt mere bearnaisesaus. Egon sine restauranter er alltid ett bra valg når man skal ut å spise, man vet att standarden er ganske lik på alle Egon restauranter i Norge. Vi kommer gjerne tilbake til Egon Gjøvik.

1  Takk, Kjellemann_12

Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Prøvde take-away herifra en søndag kveld. Bestilte philly steak sandwich, som jeg har spist en rekke andre ganger hos andre egon restauranter. Denne gangen var jeg ikke mye fornøyd. Kjøttet var segt, og det som ikke var seigt var kun brusk. Resten av sandwichen levde heller ikke opp til forventningene.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Selfuno
EgonGjovik, Other på Egon Gjøvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2020

Hei :)
Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse. Om du sender oss en e-post på gjovik@egon.no så ønsker vi å ta kontakt med deg for å rette opp opplevelsen

Mvh,
Daglig leder
Egon Gjøvik

Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Var der i går og hadde bestilt bord og mat på forhånd . Det er lange køer for mat og drikke bestillinger . Kun en person står i baren og tar imot disse !! Det er Adidas cup og Gjøvik marked denne helgen ,så det bør jo ikke være noe bombe for Egon at det vil være fullt opp denne helgen . At det ikke var flere som tok imot mat og drikke bestillinger er meg helt uforståelig. Vi måtte stå i kø i 20 min og da vi endelig fikk drikke , var jo maten som vi hadde forhåndsbestilt til et tidspunkt blitt kald
Altfor dårlig Egon Gjøvik .

Takk, Ninamor73
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Konseptet med å stå i kø for å bestille mat passer dårlig. Lange køer og dårlig logistikk. Når pizzaen omsider kom, var deigen bløt i midten på tross av at det var en italiensk pizza med tynn bunn. Klagde på dette og fikk en ny som var like ille. Alle i selskapet var ferdig med mat og dessert når pizza nr 2 kom, og da fikk jeg tilbud om en pizzaeske til takeaway... Egon er generelt dyrt og servicen bør opp endel hakk!!

Takk, iverf
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Valgte å prøve en ny plass å spise på vår biltur mellom sør og nord, og angrer ikke et sekund.
Fantastisk service, veldig hyggelig personal som gjorde det lille ekstra og fikk oss til å kjenne oss velkommen og ivaretatt som kunder.
Vi bestilte pizza, kylling pad thai, omelett og hamburger som vi delte mellom oss,- alt smakte veldig, veldig godt!
Vil omtale oss selv som veteraner hva angår resturant-spising, og dette stedet vil vi virkelig anbefale alle som skal passere eller oppholde seg i Gjøvik

1  Takk, elisabethh267

Reisende som så på Egon Gjøvik, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Egon Gjøvik? Del dine erfaringer!