“Dårlig service😡”

Vurdert som nr. 14 av 41 Restauranter i Gjøvik
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Horribel service Vi var 2 par som bestilte pizza og drikke. Pizza kom etter 20min så det er ok, men drikke kom først etter 40 minutter etter mye forespørsler om dette til 3 servitører

Takk, MortenAM

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Var 5 personer som var her og alle bestilte forskjellige retter. Det var veldig mye folk men vi fikk bord etter kort stund. Veldig hyggelig jente som tok bestilling og hyggelig betjening ellers. Det som drar ned er lang ventetid på maten uten info og at to av rettene ikke var helt varme. Hadde med to barn og dette var på kvelden så vi orket ikke en ny runde med venting. Slike ting burde vært unødvendig med dagens utstyr.

1  Takk, Kai T
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

vi ventet i ca 30min før vi kom inn, etter at vi spurte fler ganger. servitørene var frekke og uhyggelige. vi hadde en dårlig opplevelse. to damer som stod bak oss i køa fikk sitte sammen, vi delte oss opp i to og to vi også, men måtte likevel sitte skrått ovenfor hverandre på to bord. vi endte opp med og dra.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Trip09380114332
Anmeldt 9. juni 2021

Hadde en veldig dårlig opplevelse når jeg og tre venninner spiste på Egon i Gjøvik. Møtte først en irritert/sur servitør som snakket til oss i en frekk tone helt fra start og til vi skulle dra. Fikk bestilt mat og drikke raskt, men måtte derimot vente i én time på fire enkle retter. Når maten først kom så var den iskald og porsjonene var vesentlig mindre enn de pleier å være.
Fikk heller ingen spørsmål om vi ville ha noe mer å drikke utover kvelden eller hvordan maten smakte. Servitørene viste ingen interesse og vi følte oss rett og slett oversett. Fikk omsider kontakt med en av de ansatte slik at vi fikk regningen og kunne gå derfra. Når vi hadde betalt snudde servitøren seg og bare gikk uten å si «hade» eller noen form for avslutning på oppholdet.
Har spist på Egon flere ganger tidligere i andre byer og vært veldig fornøyd med både mat og høflige ansatte. Egon i Gjøvik kommer jeg aldri tilbake igjen til dessverre.

Takk, HeddaAndersenn
Anmeldt 26. april 2021

Alt for høy støyende musikk fra høyttalere rett over bordet - støy fra ansatte som stod og diskuterte bak/foran disken - det som skulle bli en rolig avslappende middag ble lite hyggelig

Dato for besøk: april 2021
Takk, Grethe L

Reisende som så på Egon Gjøvik, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Egon Gjøvik? Del dine erfaringer!