“Bra”

Vurdert som nr. 14 av 51 Restauranter i Gjøvik
Kjøkken: Pizza
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Levering, Reservater
Beskrivelse: Peppes holder til midt i sentrum av Gjøvik. Her kan du forhåndsreservere bord om du ønsker, spise inne eller ute på uteserveringen. Du kan selvfølgelig også bestille med deg pizza hjem eller få den levert på døra, alt etter ditt behov. Inne i restauranten finner du også egen lekekrok for barna. Avslappende atmosfære, hyggelige omgivelser og en variert og fristende meny er grunnsteiner i Peppes. I tillegg til tradisjonelle bestselgere, lanserer de hvert år nye og spennende produkter.
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Vært her utallige ganger og her vet man hva man får. God pizza og ålreit service til en grei penge. Fin uteservering

Takk, mariust168

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Etter en tur med Skibladner passet det perfekt med et måltid på Peppes.
Bord var bestilt og klart da vi ankom. Vi valgte en deal med drikke for 148/178 kr.
Et godt valg. Vi ble traktert etter alle kunstens regler. Den ene pizzaen etter den andre ble bragt inn til bordene. Mange forskjellige typer fikk vi smake. Vi spiste og koste oss i 2 timer på dette hyggelige stedet.
Perfekt for en slik gruppe.
Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, May L
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

God mat, god service, lite ventetid, koselig betjening, beste milkshake i byen, barnevennlig, vært der mange ganger!!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 90kjerstif
Anmeldt 13. mars 2018

Ungene koser seg alltid her! God mat til en god pris, og hyggelig atmosfære. Anbefales ekstra mye om sommeren, da man kan nyte pizzaen på den flotte terrassen ute.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 131marita
Anmeldt 4. januar 2018 via mobile enheter

Det er beste pizzeria i helle Norge . Ekte italiensk pizza med 1a kvalitet og smak er fantastisk . Ikke den amerikansk pizza hva ser ut nesten kakke fett og uten smak . Ja medarbeider er veldig snill og flink so bare drar hit og spisse godt smak all samen

Dato for besøk: januar 2018
Takk, X4659GOalexanderb

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!