“Trivelig og godt på kjøpesenter”
Anmeldelse av Lasse Liten Cafe & Deli

Lasse Liten Cafe & Deli
Vurdert som nr. 8 av 42 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Om «spisesteder på kjøpesenter» kan defineres som egen klasse, er Lasse Liten helt i toppen. Praktfull mat. Knallgod soppsuppe og kylling - og om du helst VIL ha tradisjonell «kjøpesenter-mat» og går for burgeren i stedet, er også den en skikkelig godbit, der kvalitet og smak ligger noen gastronomiske mil over snittet!

Takk, 759steinarj

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste Entrecote og Kylling. Entrecote smakte lite og manglet synlig stekeskorpe, grønnsakene for lite kokt/ stekt, samt smakte lite, grei pommes frites men bernaise saus med lite smak av estragon og heller ingen annen fremtredende smak. Ble tamt. Kylling var skuffende nok et lår istedenfor filet. Så det ble for lite kjøtt. Smakløse grønnsaker også her. God saus, men den var det lite av. Vi hadde forventet bedre kvalitet.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Tvr14
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Ligger på et kjøpesenter, i en litt avsides del (noe som er behagelig) og er av veldig god kvalitet! God mat. Variert utvalg. Lagt tilrette effektivt. Relativt nyoppusset. Lett for å bli litt masete støynivå på den ene delen der det er høyt under taket. Uteservering etter hvert som jeg ser frem til å prøve. Spiser ofte rekesmørbrødet her som aldri skuffer! Bestikket var litt flekkete sist gang og jeg var glad for å se at det så bra ut denne gangen - uflaks sist, kanskje.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, kristingoldf
Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Fine og nyoppussede lokaler på CC. Godt utvalg. Synes det er litt dyrt til å være på et kjøpesenter. Det går ganske sakte i kassa, det er ikke så effektiv betjening. Men jentene er hyggelige.
Ble litt skuffet over kaffen, som smakte litt surt. Hadde forventer bedre kaffe.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, AnneBalke
Anmeldt 17. oktober 2017

Pent og nyoppussa. Maten er ok. litt overkokt pasta og smaløs toast. God spesialkaffi. Også Ganske godt utvalg.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, fromN0rway

Reisende som så på Lasse Liten Cafe & Deli, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Lasse Liten Cafe & Deli? Del dine erfaringer!