“Overlegent.”
Anmeldelse av Lasse Liten Cafe & Deli

Lasse Liten Cafe & Deli
Vurdert som nr. 8 av 41 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Koselig plass midt i et kjøpesenter, hyggelig betjening og maten kom fort. Det som virkelig utmerket seg her var maten. Vi var egentlig på vei hjem, men skulle ta en «kjapp» matbit, det var det smarteste vi har gjort. Dette var noe av det bedre vi har spist, noen gang. Dette var virkelig mat på øverste hylle, godt gjort. Her fortjener kokkene all ros de kan få! Hit bør alle dra og spise

Takk, 706cathrinet

Anmeldt 10. oktober 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, koselig atmosfære og maten kom raskt. Lite smak på maten og lite spennende utvalg

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Utpatur14
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Solid levert! Smittevernet var godt ivaretatt på en travel fredag, og viltgryta kom kjapt på bordet. Så god at den hadde forsvart sin plass på en større og mer navngjeten restaurant.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, trondm949
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Vært her flere ganger nå.
Hyggelig sted hvor du slapper av.
Hyggelig betjening, god, innbydende hjemmelaget mat og disken med påsmurt ser helt fantastisk ut.
Veldig god kaffe og gratis påfyll.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 668kjetilb
Anmeldt 10. juni 2019

I toppklasse til å være cafémat på et kjøpesenter. Vi spiser der ofte og blir sjelden skuffet. Derimot blir vi positivt overrasket over hvor dyktige de er til å koke og steke fisk. Passe stekt og god konsitens hver gang. Litt annerledes og ofte bedre grønnsaker enn på vanlige resauranter. Nå sa de at de hadde sluttet med tyttebær til middagen. Da de skjønte at det var viktig for oss, løp de ut og kjøpte mere tyttebær. En ekstra stjerne for å være så fleksible.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, lysthus

Reisende som så på Lasse Liten Cafe & Deli, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Lasse Liten Cafe & Deli? Del dine erfaringer!