“Middag på vei til hytta”
Anmeldelse av Mr. Uy

Mr. Uy
Vurdert som nr. 15 av 42 Restauranter i Gjøvik
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Maten kom raskt. Kyllingen car fritert og god. Det som manglet var sausen som kom i gen liten skål. Men jeg ble jo mett.

Takk, bj_rno265

Anmeldt 15. desember 2018

Det er den beste Pad Thai jeg har spist,har kjøpt det i Malaysia,Thailand og Singapore. Helt topp på Mr.Uy

Takk, Astrid H
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Til ålreite priser. Crispy duck er fabelaktig.
Mange retter med god smak og god valuta for
pengene. Rask mat levering

Takk, mariust168
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

I nydelig vær hadde vi lyst på sushi og uteservering. Ikke så mye å velge mellom på Gjøvik da. Et par kafébord på gata var det, men maten fikk vi i take away- pakning. Maten var veldig god, men hadde smakt enda bedre på en tallerken.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, hegesolerod
Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Spiste vårruller og wok, og ble veldig fornøyde. Friske grønnsaker som ikke var "ihjelkokt". Et stille og rolig sted. Anbefales!

Dato for besøk: november 2017
Takk, Rune N

Reisende som så på Mr. Uy, så også på

Gjøvik, Gjøvik kommune

Har du vært i Mr. Uy? Del dine erfaringer!