“Beste kaffe i mils omkrets. ”
Anmeldelse av Cafe Mocca

Cafe Mocca
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Geilo
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Topp sted for en god kaffe.

Hyggelig betjening. Bra utvalg i småmat og kaker. Åpent syv dager i uken i vintersesongen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, birger1975

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Hver gang vi er på hytta og må innom Geilo for å proviantere, setter vi alltid av tid til te og kaker, ev. lokal suppe. Et sted vi anbefaler for det lille ekstra!

2  Takk, Jonfinn B
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig lokale, trivelige ansatte. Svært god kaffe og litt å bite i både i form av kaker og påsmurt. Ute og inneservering.

Takk, Mona S
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Verdt et besøk. Her fikk jeg den beste cappuccinoen jeg har smakt på lenge. Hyggelig betjening. Verdt et besøk.

Takk, thomaso695
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Gulrotkaken er den beste jeg har smakt Det samme gjelder tomatsuppen
Nydelig og smakfull mat
Ligger i sentrum like ved Holms hotel

Takk, Bente E

Reisende som så på Cafe Mocca, så også på

Har du vært i Cafe Mocca? Del dine erfaringer!