Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Bra utgangspunkt for et par dager på Hardangervidda.
Vi fikk tomannsbolig med dobbelseng. Rommet var litt lite og det knirket godt i gulvet. Lytt mellom rommene. Rommet har ikke eget bad. Det er flotte bad på gangen med dusjer vasker og wc. Alt er rent og flott. Både rom og bad.
Vi bestilte rom med tre retters middag.
Veldig bra mat og servicen var meget bra.

Takk, mortenr66
Anmeldt 16. august 2019

Kom til Fagerheim etter en lang fjelltur , skulle videre til Ustaoset , der sto bilen parkert.
Siste buss var gått , og vi måtte komme oss til Bergen. Sjefen for fjellstuen tilbød seg til å kjøre oss til Ustaoset etter det meste av dagens arbeid var unnagjort.
Vi bestilte middag til alle fire som smakte fortreffelig, både fjellørreten og kjøttkakene . Dette var et sted som vi bare ha kjørt forbi når turen har gått over Hardangervidden, men nå kommer det til å bli det faste stoppestedet , enten til eller fra Oslo

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Geir Morken N
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

En koselig fjellstue ved Rv7 Hardangervidda. Innom for noen vafler og kaffe før fjelltur.
Vaflene var veldig gode, og vi fikk rask servering.

Fjellstue ligger fint til, og er et fint utgangspunkt for gode fjellturer på vidden.
God parkering utenfor. Middagsmenyen så bra ut.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, hansf968
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Uhøflig betjening som ikke hører hjemme i servicebransjen eller den norske fjellheimen. Anbefaler alle å velge en annen av de fine fjellstuene langs RV 7. Det kommer i alle fall vi til å gjøre. Fagerheim står dessverre til stryk.

Dato for oppholdet: juli 2019
3  Takk, h_vardj2019
Anmeldt 30. september 2018

Dette er mitt faste sted min. to ganger i sesongen. Tilbringer første natten her, så er det fottur 2 til 3 dager, så tilbake igjen for å ha siste overnattingen her. Grei parkering er det også. Rimelige priser og hyggelig betjening. Anbefales til alle fjellfolk.

Romtips: Flott utgangspunkt for fotturer i mange retninger. Fagerheim har også kanoutleie.
Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste alene