Kjekt med vann, fart og spenning

Fantastisk gøy opplevelse på vannet. Proft opplegg og dyktige instruktører. Anbefales alle, både... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
Trond J
Kjempe gøy rafting

Kjempe gøy med rafting og god stemning på bussen, gøy musikk og fine bilder, morsomme guider... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
Yngveha

Anmeldt 29. juni 2020

Fantastisk guide og hjelper. De var hyggelige og veldig opptatt av at vi skulle få en flott tur og opplevelse. De tok sikkerheten på alvor. Høy kvalitet på utstyret vi lånte og alt i alt var det IKKE dyrt.
Vi kommer garantert til å komme tilbake. :-)

mhv Halvorsen-Lowe familien.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, richardlW3556NE
Anmeldt 17. januar 2020

Vi fikk en meget hyggelig tur på snøscootersafari. Profesjonelle og hyggelige ansatte sørget for en fortreffelig opplevelse i Dagali.

Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, odneh2020
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Go cart er bestandig gøy, men når de oppgir 6min kjøring, skal de ikke stoppe deg etter 4.30. Vi kjørte 3 runder, vi var også alene her.. da burde det ikke være noen grunn til at tiden stoppet på 4.30 på siste runde.ingen av våre 3 runder var på 6 min.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Lasse G
Anmeldt 25. juni 2019

Meget dyktig og rolig guider, Dipesh Gurung, Santosh Magar and Pinxo, ledet oss gjennom en fabelaktig familierafting på Numedalslågen. En super opplevelse for store og små. Kan anbefale det på det varmeste!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Sherpa65188637704
Anmeldt 19. juni 2019

Vi booka time i siste liten, de ansatte kom selv på fridagen deres for å gi oss den beste opplevelsen vi har hatt på lang tid! Anbefaler på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Karineste