Fantastisk spenning!

Fantastisk opplevelse med preium rafting for vår lille familie. Veldig gode guider som virkelig vet... les mer

Anmeldt i går
erlingan2022
2 flotte dager

2 flotte dager med paintball, rafting og gokart. Utrolig hyggelig betjening som hjalp til med... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Roy S

Anmeldt 14. juli 2021

Fantastisk opplevelse med gode flinke guider. Takk til William som gav oss en unik opplevelse for 2 voksne og 2 13 år gamle jenter.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 824mereteg
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegøy dag for hele familien. God service.
Hyggelige og profesjonelle guider.
Morsomme utfordringer i elva. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 781espenv
Anmeldt 3. oktober 2020

Takk for turen! Opplevdes proft og gøy! Åpenbart litt kaldt vann i oktober, men bra utstyr gjorde det absolutt ok.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, liselotteb838
Anmeldt 1. juli 2020

Rå elv, fin natur, flinke og hyggelige guider. Premiumrafting var morsomt for hele familien. Fine bilder!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, danand73
Anmeldt 29. juni 2020

Fantastisk guide og hjelper. De var hyggelige og veldig opptatt av at vi skulle få en flott tur og opplevelse. De tok sikkerheten på alvor. Høy kvalitet på utstyret vi lånte og alt i alt var det IKKE dyrt.
Vi kommer garantert til å komme tilbake. :-)

mhv Halvorsen-Lowe familien.

Dato for opplevelse: juni 2020