“Meget bra Sushi!”
Anmeldelse av Geilo Sushi

Geilo Sushi
Vurdert som nr. 6 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 1. januar 2019

Vi har handlet Sushi her mange ganger og aldri blitt skuffet, like bra hver gang!
Kan anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Tor B

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Fikk mat fort og greit. Maten var kjempe god. Anbefales på varmest. Spiste tempura for første gang og likte det veldig godt.

Takk, Erna R
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Deilig mat, bra beliggenhet. Servicen var utmerket. Vi smakte ulike tempura varianter og alle smakte utmerket. Vi skal tilbake.

Takk, 213lindar
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Beste suchi ever. Kan anbefales. Hyggelige ansatte og fantastisk mat. Fin beliggenhet og god service

Takk, eivindr2017
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Geilo Sushi ligger et lite steinkast unna sentrum, og har den beste maten du får servert på Geilo. Sushien du får her er spesielt god, og drives av en veldig hyggelig eier. Anbefaler absolutt å spise her.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jontuften

Reisende som så på Geilo Sushi, så også på

Har du vært i Geilo Sushi? Del dine erfaringer!