“Super service og fantastisk mat. ”
Anmeldelse av Geilo Sushi

Geilo Sushi
Vurdert som nr. 7 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte take away via tlf. Fikk mer enn vi bestilte. Har åpent. Det er feil på tripadvisor. Kommer tilbake.

Takk, batterivann

Anmeldt 1. januar 2019

Vi har handlet Sushi her mange ganger og aldri blitt skuffet, like bra hver gang!
Kan anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Tor B
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Fikk mat fort og greit. Maten var kjempe god. Anbefales på varmest. Spiste tempura for første gang og likte det veldig godt.

Takk, Erna R
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Deilig mat, bra beliggenhet. Servicen var utmerket. Vi smakte ulike tempura varianter og alle smakte utmerket. Vi skal tilbake.

Takk, 213lindar
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Beste suchi ever. Kan anbefales. Hyggelige ansatte og fantastisk mat. Fin beliggenhet og god service

Takk, eivindr2017

Reisende som så på Geilo Sushi, så også på

Har du vært i Geilo Sushi? Del dine erfaringer!