“Beste sushien jeg har smakt så langt”
Anmeldelse av Geilo Sushi

Geilo Sushi
Vurdert som nr. 7 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 26. juli 2020

Jeg kan ikke anbefale dette stedet for mye, i første biten var jeg hekta, råvarene er av god kvalitet og sushien smaker nydelig. Den er lett og frisk, og du får mer enn det man betaler for. 10/10

Takk, Schungrid

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat, helt upåklagelig. Hyggelig betjening og en god meny. TripAdvisor viser feil mtp åpningstider, de er altså åpen!

Takk, 676iselinj
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte take away via tlf. Fikk mer enn vi bestilte. Har åpent. Det er feil på tripadvisor. Kommer tilbake.

Takk, batterivann
Anmeldt 1. januar 2019

Vi har handlet Sushi her mange ganger og aldri blitt skuffet, like bra hver gang!
Kan anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Tor B
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Fikk mat fort og greit. Maten var kjempe god. Anbefales på varmest. Spiste tempura for første gang og likte det veldig godt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Erna R

Reisende som så på Geilo Sushi, så også på

Har du vært i Geilo Sushi? Del dine erfaringer!