“Kjempegod sushi!”
Anmeldelse av Geilo Sushi - STENGT

Geilo Sushi
Anmeldt 2. september 2021

Beste sushi jeg har smakt. Nydelig maki med kamskjell, fersk og god ingefær og sjøgress som gratis tilbehør. Kan anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Trip599743

Anmeldt 13. juni 2021

Nettopp tatt siste bit av sushi fra Geilo sushi. Meget bra velsmakende sushi med en egen laget soya saus som smakte kjempe godt. Geilo sushi er virkelig å anbefale.

Takk, joopc57
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Beste sushien me har smakt, alle var kjempe gode.

Eneste minus, noen var ikke stramme nok og datt fra hverandre.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Expedition817363
Anmeldt 26. juli 2020

Jeg kan ikke anbefale dette stedet for mye, i første biten var jeg hekta, råvarene er av god kvalitet og sushien smaker nydelig. Den er lett og frisk, og du får mer enn det man betaler for. 10/10

Takk, Schungrid
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat, helt upåklagelig. Hyggelig betjening og en god meny. TripAdvisor viser feil mtp åpningstider, de er altså åpen!

Takk, 676iselinj

Reisende som så på Geilo Sushi, så også på