“God mat, men litt kaos”
Anmeldelse av Perleporten Cafè & Bar

Perleporten Cafè & Bar
Vurdert som nr. 11 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 28. juli 2020

Det tok litt tid før vi fikk bestille, god avstand mellom bordene, men da vi fikk maten var den upåklagelig. Kommer gjerne tilbake hit for en liten matbit.

Takk, TommyW733

2024 av 79 anmeldelser

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Dette var veldig dårlig.burger var extremt tørr,og smakte merkelig,pommes frittes var dvask og ikke bra.Styr unna!

Takk, jarleS_11
Anmeldt 17. juli 2020

På vei til Bergen så ønsket vi lunsj og stoppet her.Min sønn hadde toast og pommes frites som han likte, kona likte godt soppsuppen sin, mens jeg likte min ost og bacon røre på baguetten min. Hyggelig restaurant

2  Takk, AST81
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi har hytte på Kikut og spiser sjelden ute, men drar av og til på resturant i Geilo og i Oslo der vi bor. Vi har ikke spist på Perleporten tidligere, men idag hadde vi en veldig positiv opplevelse! Vi var 3 stk som spiste lunsj. Både maten og servitøren leverte over all forventning! Dette skal familien gjøre oftere - anbefales!!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, polsefarsan
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

For deg som liker tørr burger, lang ventetid og høye priser. Etter å ha ventet nesten 30 minutter, dukket burgerne opp. En av to burgere var ihjelstekt, og med knusktørt brød. Den andre hadde de klart å lage helt feil. Da dette ble påpekt, måtte vi vente atter 15 minutter på å få ny. De måtte prioritere de andre bestillingene først... Med en prislapp som kan sammenlignes med de beste burgerrestaurantene i Oslo, så er det ingen annen måte å beskrive opplevelsen på enn: Elendig!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Bjarte U

Reisende som så på Perleporten Cafè & Bar, så også på

Har du vært i Perleporten Cafè & Bar? Del dine erfaringer!