“Kjekk plass og god mat. ”
Anmeldelse av Perleporten Cafè & Bar

Perleporten Cafè & Bar
Vurdert som nr. 11 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Perleporten er en hyggelig plass som ligger greit plassert. Trivelige lokaler og god mat. Fint sted for barn.

2  Takk, RosslandR

1923 av 81 anmeldelser

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kan virkelig anbefale sandwichene. Min mann spiste Skagen sandwich og jeg spiste bris og bacon sandwich. Kjempegodt Gutta våre spiste BBQ burger, og det gikk ned på høykant. Kjapp og effektiv bestilling og servering. Anbefaler stedet

2  Takk, 495greteh
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dette var er veldig bra sted med god kvalitet. Denne gangen var det kalde pannekaker og enda kaldere bacon. Langt lyst hår inni kyllingsalaten gjorde sitt til at apetitten forsvant. Utrolig skuffet ! De som spiste burger var veldig fornøyd.

2  Takk, RoesslandL
Anmeldt 28. juli 2020

Det tok litt tid før vi fikk bestille, god avstand mellom bordene, men da vi fikk maten var den upåklagelig. Kommer gjerne tilbake hit for en liten matbit.

Takk, TommyW733
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Dette var veldig dårlig.burger var extremt tørr,og smakte merkelig,pommes frittes var dvask og ikke bra.Styr unna!

Takk, jarleS_11

Reisende som så på Perleporten Cafè & Bar, så også på

Har du vært i Perleporten Cafè & Bar? Del dine erfaringer!