“Gjennomreise”
Anmeldelse av Perleporten Cafè & Bar

Perleporten Cafè & Bar
Vurdert som nr. 11 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Kjørte forbi og fant dette stedet. Så innbydende ut. Lekre lamper i taket og varierte sitteplasser. Bestilte 1 dagens med søtpotet fries. Og mannen valgte hamburger. Han var veldig fornøyd m burgeren. Men både vanlig fries og søt potet fries , var seige og ikke sprø. Kylling klubbene smakte godt nok. Var møre og passe m saus på. Men mango chutney som fulgte med var alt for søt og direkte ekkel. Enkel salat til. Litt mere kjærlighet for matlagingen, og bedre temperatur i frityr gryta trengs.

2  Takk, Linda S

Anmeldt 11. august 2020

Bestilte to forskjellige pizzaer. Forventet ikke noe spesielt og fikk heller ikke det. Maten var ca midt på treet, dvs helt greit. Hyggelig betjening. Manglet kanskje litt på desinfeksjon av bordene etter bruk.

Takk, Spilleringenrolle
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Perleporten er en hyggelig plass som ligger greit plassert. Trivelige lokaler og god mat. Fint sted for barn.

2  Takk, RosslandR
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kan virkelig anbefale sandwichene. Min mann spiste Skagen sandwich og jeg spiste bris og bacon sandwich. Kjempegodt Gutta våre spiste BBQ burger, og det gikk ned på høykant. Kjapp og effektiv bestilling og servering. Anbefaler stedet

2  Takk, 495greteh
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dette var er veldig bra sted med god kvalitet. Denne gangen var det kalde pannekaker og enda kaldere bacon. Langt lyst hår inni kyllingsalaten gjorde sitt til at apetitten forsvant. Utrolig skuffet ! De som spiste burger var veldig fornøyd.

2  Takk, RoesslandL

Reisende som så på Perleporten Cafè & Bar, så også på

Har du vært i Perleporten Cafè & Bar? Del dine erfaringer!