“Familievennlig sted og god mat”
Anmeldelse av Perleporten Cafè & Bar

Perleporten Cafè & Bar
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Geilo
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, vi ventet ikke lenge før maten kom på bordet. Maten var god og det var store porsjoner. Bestilte burger uten syltet rødløk og pizza uten sopp, men fikk med allikevel. Vi klagde ikke til betjening, så kan ikke uttale meg om hvordan de håndterer det. Stedet kan fint anbefales.

1  Takk, hei704

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Stedet var tidligere ganske bra med ok mat og service. Vi var innom for en lunsj, men med lite folk i kafeen, men likevel beskjed om at det var 45 minutter ventetid på mat så ble ikke det aktuelt den dagen. Håper dette tar seg opp. Det eneste positive var at de ga beskjed om ventetiden

Takk, RosslandR
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service, vrien kokk. Fikk ikke velge bort ingredienser som dressing, selv ved allergen - som dere selv reklamerer for er mulig. Burde være fullt mulig ettersom det ikke var mye folk og det eneste vi ba om.

Takk, Elena A
Anmeldt 20. juli 2021

Hadde sjekket ut meny på nett da vi skulle ha et kort stopp i Geilo for lunsj. Det vi ønsket fra menyen hadde de ikke, da man tydeligvis ikke spiser Fish&Chips på sommeren. Ble to svindyre burgere istedenfor, hvor en gjennom hele måltidet var usikker på om kyllingburger var blitt dårlig, eller om det var krydderet som gjore «smaken». 450 kr for to burgere, anbefsles ikke….håper min endelige Perleport byr på mer

Takk, 1vibekes
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Maten varierte mellom god og passe. Litt gatekjøkkenaktig. Koselig betjening og service. Har mexikansk brus, veldig god! Serverer ikke lengre pizza. Har god baristakaffe.

Takk, janned2013

Reisende som så på Perleporten Cafè & Bar, så også på

Har du vært i Perleporten Cafè & Bar? Del dine erfaringer!