Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Raftingsenteret Serious Fun på
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super dag! Ikke lett å finne noe som også ungdommen liker, men rafting er virkelig til å anbefale! Guidene er veldig trygt i jobben sin og det videreformidler de til deltagerne! Er du sjøl usikker har du muligheten å se på eller gå av underveis! Alt er godt tilrettelagt! Alle er blid og hyggelig og sørger for at familien får en fin dag! #seriousfun

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Nic0677
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Morsom dag med teambuilding, paintbal, rafting mat, badestamp osv. Dette stedet er absolutt verdt å ta turen til

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, 307magnusk
Anmeldt 12. august 2019

Takk for en fantastisk dag. Har nesten ikke ord. Var kjempe hyggelige folk som tok i mot oss og ordner opp med teambuilding, paintball og lunsj. Raftingen var super bra kjempe profesjonelle guider med et glimt i øye når vi kom tilbake litt kalde var stampene varmet opp, bålet var tent i base campen og middag servert dette er noe jeg anbefaler alle å gjøre Marianne og William dere er knall flinke

Hilsen
Cpt.Evensen

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Thomas E
Anmeldt 23. juli 2019

Veldig fin tur med flotte guider! Veldig tålmodige og flinke til å lære bort! Kjempefint anlegg og været var strålende

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, marcusshansen
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Rafting var helt ubeskrivelig kult, og paintball var rått. Guidende var meget hyggelige og profesjonelle

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, nicolaysen21