Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Raftingsenteret Serious Fun på
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler på det varmeste! Veldig hyggelig personale og dyktige instruktører. Fantastisk artig opplevelse der alle i familien hadde det gøy! (to voksne og to barn på 13 og 17). Spennende elv og vakker natur. Vi vil bare rafte mer etter denne opplevelsen

Takk, KristinNor
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Meget profesjonelle guider som gir gruppen akkurat så mye action som gruppen tåler.
Her er det bare å sette av noen timer til fartsfylt moro. Super oppfølging både før under og etter

Takk, 232jonl
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super dag! Ikke lett å finne noe som også ungdommen liker, men rafting er virkelig til å anbefale! Guidene er veldig trygt i jobben sin og det videreformidler de til deltagerne! Er du sjøl usikker har du muligheten å se på eller gå av underveis! Alt er godt tilrettelagt! Alle er blid og hyggelig og sørger for at familien får en fin dag! #seriousfun

Takk, Nic0677
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Morsom dag med teambuilding, paintbal, rafting mat, badestamp osv. Dette stedet er absolutt verdt å ta turen til

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, 307magnusk
Anmeldt 12. august 2019

Takk for en fantastisk dag. Har nesten ikke ord. Var kjempe hyggelige folk som tok i mot oss og ordner opp med teambuilding, paintball og lunsj. Raftingen var super bra kjempe profesjonelle guider med et glimt i øye når vi kom tilbake litt kalde var stampene varmet opp, bålet var tent i base campen og middag servert dette er noe jeg anbefaler alle å gjøre Marianne og William dere er knall flinke

Hilsen
Cpt.Evensen