Elveraftingeventyr i Dagali

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Raftingsenteret Serious Fun på
Anmeldt 10. juli 2021

Nok en gang strandet vi på Camp serious fun, ett helt fantastisk sted med supert personale. Villmarkskamp med alle fasiliteter og aktiviteter du kan tenke deg. Lay back, stor gjestfrihet og Raftingen her er også helt super.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, KjetilNina
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk dag hos Serious Fun med 5-kamp, paintball og rafting. Opplegget var meget bra, og instruktører/guider er noe av det beste jeg har opplevd! Utrolig hyggelige, hjelpsomme og svarte høflig og villig på alle våre «dumme» spørsmål (nervøse før raftingen).
Flott basecamp hvor vi hadde tilgang på stor grillhytte, bading og badestamp.
Anbefales på det varmeste!

Takk, Connector46288676747
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med Serious Fun. Blide og entusiastiske ansatte som gjorde oss trygge. En flott opplevelse som kan anbefales!

Takk, kirstihol
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler på det varmeste! Veldig hyggelig personale og dyktige instruktører. Fantastisk artig opplevelse der alle i familien hadde det gøy! (to voksne og to barn på 13 og 17). Spennende elv og vakker natur. Vi vil bare rafte mer etter denne opplevelsen

Takk, KristinNor
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Meget profesjonelle guider som gir gruppen akkurat så mye action som gruppen tåler.
Her er det bare å sette av noen timer til fartsfylt moro. Super oppfølging både før under og etter

Takk, 232jonl