Elveraftingeventyr i Dagali

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Raftingsenteret Serious Fun på
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Koselig plass.
Mega fine guider og beste raftingen i landet! ⭐️
Utrolig deilig med badestamp og mat i bålhytta etter raftingen

Takk, C H
Anmeldt 25. juli 2021

Utruleg trivelige folk og fin stemning super flink guide i båten. Kjempe deilig å være på "camping" i skogen

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Asdalen
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på 4, med barn på 9 og 12 år, som overnattet i villmarkscamp og deretter raftet. Veldig hyggelige folk, god atmosfære og dyktig guide. Både små og store synes det var skikkelig gøy!

Takk, TheTraas
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dagen før ble vi oppringt for å høre om detaljene i påmeldingen stemte slik at vi skulle få den opplevelsen vi hadde bestilt. På raftingdagen ble vi møtt av svært imøtekommende og serviceinnstilte ansatte som satte en god start på kvelden. Turen nedover elva ble gjennomført med proffe, positive og humoristiske guider som gjorde dette til en morsom og minnerik kveld. Kort tid etter vårt besøk fikk vi tilsendt bilder som ble tatt av oss ulike steder nedover elva.

Takk, Robert G
Anmeldt 21. juli 2021

Vi hadde en flott raftingopplevelse. Superrafing var midt i blinken for følget som bestod av to fedre og fire gutter i 12-13 års alderen. Hyggelige guider og vennlig betjening. Valgte å dra opp dagen i forveien og teltet på en godt tilrettelagt camp med bålplass og langbord under tak. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, magnuslinn_f2021