“Super servitør og nydelig mat”
Anmeldelse av Sofias Café & Bar

Sofias Café & Bar
Vurdert som nr. 2 av 24 Restauranter i Geilo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Et måltid på Sofias Café & Bar på Bardøla er en spennende og annerledes opplevelse i fjellbygda Geilo. I den sjarmerende atmosfæren blir du selv en del av miljøet og får oppleve både kokk og servitør i fri dressur. Nyt vår hjemmelagede, gode mat og la deg inspirere av kreative oppskrifter. Sofias er også kjent for sine søte konditorvarer, fristende kaker og velsmakende brød fra eget bakeri. Og selvfølgelig har vi en internasjonal kaffemeny.
Anmeldt 19. juli 2020

Veldig fint spisested med god mat. Servitørene var veldig hyggelige. Det var helt stappfullt men det tok ikke lang tid før vi fikk maten, kjempeflott. Det eneste vi ønsker oss er et enda bredere utvalg for allergikere, glutenfritt hamburgebrød osv.

2  Takk, Gjest736

2024 av 231 anmeldelser

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale. Fine priser. Veldig god mat. Kakene som var utstilt i dessertdisken såg veldig gode ut, men fikk dessverre ikkje smakt på.

Takk, MaleneS2
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig kyllingsalat og Club Sandwich! Vi bestilte disse to rettene til lunsj og det smakte fortreffelig. Solide porsjoner var det også. Hyggelig service og koselig sted

1  Takk, Norw50
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

God middag med klassisk preg. Både kjøtt og fisk ypperlig. Lite pynt og juggel, men hyggelig betjening. Ikke hotellpreget i det hele tatt. Ekte.

Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet for en lunsj. Vi er et par som var på veg til Oslo. Ble godt tatt i mot og fikk raskt bestiltt laksesalat. Fikk maten kjapt og salaten var veldig god. Vi har vært her tidligere og da bestilte vi kyllingsalat. Her vil vi komme tilbake så ofte vi kan. Hyggelig servitør og flink kokk.

1  Takk, SteinarF790

Reisende som så på Sofias Café & Bar, så også på

Har du vært i Sofias Café & Bar? Del dine erfaringer!