“God mat og god service. ”
Anmeldelse av Sofias Café & Bar

Sofias Café & Bar
Vurdert som nr. 2 av 24 Restauranter i Geilo
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Et måltid på Sofias Café & Bar på Bardøla er en spennende og annerledes opplevelse i fjellbygda Geilo. I den sjarmerende atmosfæren blir du selv en del av miljøet og får oppleve både kokk og servitør i fri dressur. Nyt vår hjemmelagede, gode mat og la deg inspirere av kreative oppskrifter. Sofias er også kjent for sine søte konditorvarer, fristende kaker og velsmakende brød fra eget bakeri. Og selvfølgelig har vi en internasjonal kaffemeny.
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

God mat og god service. God club sandwitch & hamburger. Verdt å besøke når man er i Geilo. Hyggelig atmosfære.

Takk, ak86-h74

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi sto som anvist og ventet på å bli tildelt et bord. Servitøren kom forbi tre ganger og hilste "heihei", uten noe mer. Etter å ha ventet i 20 minutter spurte vi en i baren, og han kunne da informere om at at det var fullt til 21.30. Hadde vært greit å få vite dette med en gang.

Takk, 280kjerstib
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Et supert sted å legge lunsjen til på vei over fjellet til Bergen Både Club Sandwich og Kyllingsalat kan trygt anbefales

Takk, RoyT1047
Anmeldt 19. juli 2020

Veldig fint spisested med god mat. Servitørene var veldig hyggelige. Det var helt stappfullt men det tok ikke lang tid før vi fikk maten, kjempeflott. Det eneste vi ønsker oss er et enda bredere utvalg for allergikere, glutenfritt hamburgebrød osv.

2  Takk, Gjest736
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale. Fine priser. Veldig god mat. Kakene som var utstilt i dessertdisken såg veldig gode ut, men fikk dessverre ikkje smakt på.

Takk, MaleneS2

Reisende som så på Sofias Café & Bar, så også på

Har du vært i Sofias Café & Bar? Del dine erfaringer!