“Fantastisk”

Trakia Restaurant & Balkan Cuisine
Vurdert som nr. 8 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service! Vi fikk bordet kjapt, servitøren kom bort for å ta bestilling etter Max 5min og maten kom fort (på tross av at restauranten var helt full). Vi har spist her hver gang vi har vært på Geilo de siste 5 årene, vil absolutt anbefale denne restauranten! Tips: tikka masalaen er helt fantastisk, den står ikke på menyen nå for tiden men om du spør fint kan det være de lager den til deg

Takk, paulsenmari

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

God og grei mat. Service var midt på tre, men hyggelige priser. God parkering, sentralt og greit lokale.

Takk, Norwegian76
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Du drar ikke hit hvis du er glad i mat og tid. Dette er en veikro, ikke forvent å få maten din. Kvaliteten er noe høyere enn gatekjøkken.

2  Takk, giddyma
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Svært god mat, raskt levert. Svært rikholdig meny. God service og gode priser. God parkering. Kort gangavstand fra sentrum. En middagsperle langs RV7. Lyst og vennlig lokale.

Takk, vetleandreass2016
Anmeldt 12. februar 2020

Jeg kan trygt anbefale denne restauranten. God tradisjonell tyrkisk gryte. Salaten var grei nok, men tsazikien trakk opp.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, TrondN930

Reisende som så på Trakia Restaurant & Balkan Cuisine, så også på

Har du vært i Trakia Restaurant & Balkan Cuisine? Del dine erfaringer!