“Fantastisk!”

Trakia Restaurant & Balkan Cuisine
Vurdert som nr. 8 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 22. juli 2020

Nydelig mat!!!
Blir så gla når mat er så enkelt, men digg
Anbefaler tavuk shish Tsatsikien var heltmaks!

Takk, MaButt

2024 av 72 anmeldelser

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Det var god middag og god salat. Go utvalg også for vegetar. Shopska salat husker ikke resten. Jeg vil spise igen ved annen anledning.

Takk, 109mariyai
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Angrer ikke på at vi stoppet her for å spise, ble godt tatt i mot og følte oss velkommen. Tok ikke lang tid før maten kom på bordet, og det smakt himmelsk godt. Kan anbefales

2  Takk, Elinham
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

God variant av tyrkisk og bulgarsk mat, servert på et litt ordentlig sted. Dette er noe annet enn kebaben på hjørnet. Oppleves autentisk. Noe treg service trekker ned, men hyggelig stab trekker opp. Gode alternativer for personer med cøliaki.

1  Takk, christianl946
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte kebab i pita. Kebaben i seg selv var veldig god, med ferske grønnsaker og ferskt brød men den var utrolig liten og mettet derfor ikke.

Takk, 977martinusb

Reisende som så på Trakia Restaurant & Balkan Cuisine, så også på

Har du vært i Trakia Restaurant & Balkan Cuisine? Del dine erfaringer!