“God mat😊”

Trakia Restaurant & Balkan Cuisine
Vurdert som nr. 9 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Familievennlig sted med god mat. Litt treg og dårlig service, så burde satt inn en ekstra servitør pga stor pågang.

Takk, ConnieN979

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Anbefaler virkelig ikke denne restauranten! For det første var det elendig service, med en sur og nedlatende servitør. Bestilte turkise kufte grill, hvor det sto kjøttboller, men fikk tørre kjøttkaker isteden med ingen smak. I tillegg manglet 4 av det tilbehøret som sto i menyen skulle være med, og fikk heller sylteagur som ikke stod på der. Prøvde å etterspørre tstatzki, men sa yoghurt med en feil til servitøren. En sur servitør kom etterpå bort og spurte nedlatende og uhøflig hvor i menyen det liksom sto yoghurt til oss. Prøvde å forklare jeg mente tztatiki og sa yoghurt med en feil, men servitøren bare gikk.
Kommer aldri til å gå her igjen!!

2  Takk, carolinesD9173RT
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Rettene var ikke i henhold til menyen. Smakløsog tørr mat. Ikke noe god service da vi påpekte at menyen ikke samsvarte med det vi fikk på tallerken. uhøflig servitør.

Takk, Hege E
Anmeldt 14. juli 2021

Bestilte take away Osmani gryte som hadde svært lite smak. Kjøttet var i tillegg veldig overstekt og tørt. Anbefaler ikke om retten lages slik at det ikke går an å tygge.

Takk, anking3
Anmeldt 23. juni 2021

Iskender kebab vær ødelakt.Det servitør ser ut som han hater hans liv.Også den maten vær varmet opp med microovn.Ikke anbefalt å besøke.

Takk, Mindp2020

Reisende som så på Trakia Restaurant & Balkan Cuisine, så også på

Har du vært i Trakia Restaurant & Balkan Cuisine? Del dine erfaringer!