“Veldig god mat og endelige med hyggelig betjening!”

Trakia Restaurant & Balkan Cuisine
Vurdert som nr. 9 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Maten er utmerket og nylaget. Veldig, veldig bra! Vi har spist her tidligere hvor vi ikke hadde noe å utsette på maten men hvor en lite imøtekommende og svært uvennlig kelner laget en veldig dårlig steming i lokalet.
Dette var en helt annen opplevelse. Hyggelig, smilende og imøtekommende kelner. Sammen med veldig god mat var dette meget bra!

1  Takk, RoesslandL

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi var et par som var godt fornøyd med mat og service. Har vært her tidligere og da var servicen elendig, men nå var den hyggelig og effektiv. Kommer nok tilbake.

Takk, RosslandR
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Familievennlig sted med god mat. Litt treg og dårlig service, så burde satt inn en ekstra servitør pga stor pågang.

Takk, ConnieN979
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Anbefaler virkelig ikke denne restauranten! For det første var det elendig service, med en sur og nedlatende servitør. Bestilte turkise kufte grill, hvor det sto kjøttboller, men fikk tørre kjøttkaker isteden med ingen smak. I tillegg manglet 4 av det tilbehøret som sto i menyen skulle være med, og fikk heller sylteagur som ikke stod på der. Prøvde å etterspørre tstatzki, men sa yoghurt med en feil til servitøren. En sur servitør kom etterpå bort og spurte nedlatende og uhøflig hvor i menyen det liksom sto yoghurt til oss. Prøvde å forklare jeg mente tztatiki og sa yoghurt med en feil, men servitøren bare gikk.
Kommer aldri til å gå her igjen!!

2  Takk, carolinesD9173RT
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Rettene var ikke i henhold til menyen. Smakløsog tørr mat. Ikke noe god service da vi påpekte at menyen ikke samsvarte med det vi fikk på tallerken. uhøflig servitør.

Takk, Hege E

Reisende som så på Trakia Restaurant & Balkan Cuisine, så også på

Har du vært i Trakia Restaurant & Balkan Cuisine? Del dine erfaringer!