“Hyggelig familierestaurant”

Trakia Restaurant & Balkan Cuisine
Vurdert som nr. 9 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig og rask service. Barna fikk tilpasset pizzaen sin og den ble servert først, som var bra med sultne barn. Passelig porsjon og vellaget uten at det imponerer. Gode grønnsaker, men ingen salat. Kaffen ble gratis grunnet forsinkelse. Vel verdt pengene!

Takk, EinarDahle

Anmeldt 2. august 2021

Familievennlig sted med veldig god mat og passe porsjoner. Populært sted, vi måtte vente litt men det var verdt det. Hyggelig service.

Takk, ELIAMSS
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Maten er utmerket og nylaget. Veldig, veldig bra! Vi har spist her tidligere hvor vi ikke hadde noe å utsette på maten men hvor en lite imøtekommende og svært uvennlig kelner laget en veldig dårlig steming i lokalet.
Dette var en helt annen opplevelse. Hyggelig, smilende og imøtekommende kelner. Sammen med veldig god mat var dette meget bra!

1  Takk, RoesslandL
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi var et par som var godt fornøyd med mat og service. Har vært her tidligere og da var servicen elendig, men nå var den hyggelig og effektiv. Kommer nok tilbake.

Takk, RosslandR
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Familievennlig sted med god mat. Litt treg og dårlig service, så burde satt inn en ekstra servitør pga stor pågang.

Takk, ConnieN979

Reisende som så på Trakia Restaurant & Balkan Cuisine, så også på

Har du vært i Trakia Restaurant & Balkan Cuisine? Del dine erfaringer!