Priceline
Agoda.com
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Første besøk på «Geilo Mountain Lodge» for oss ble en fantastisk opplevelse!
Vi hadde én overnatting i dobbeltrom. Selve huset utvendig oser av hjemmehygge og det lille ekstra, og vi ble møtt av den blideste og hyggeligste vert som bar bagasjen vår opp til 2. etasje til et veldig hyggelig dobbeltrom. Vi har absolutt ingenting å utsette på rommet eller badet, det var de små tingene overalt som gjør oppholdet ekstra hyggelig for gjestene. Alt er utrolig flott gjennomført i engelsk stil i hele huset, og atmosfæren gjør at man finner roen på et øyeblikk.

Vi spiste en 4-retters godt gjennomtenkt middag med viner til, og smakene var himmelske, det samme gjaldt også for frokosten. Og igjen er det atmosfæren og ekspertisen som gjør at man bare kan lene seg tilbake å nyte stemningen og roen i huset. Både til middag og frokost ble det spilt avslappende og hyggelig musikk.

Stuene, baren og biljardrommet er kjempekoselige, og på terrassen kan man nyte noe godt i glasset på en deilig sommerdag.

Takk til Jan, og ikke minst lille Julie for et uforglemmelig opphold, og takk til kokken Ole Martin for utsøkt mat. Vi kommer absolutt gjerne igjen.

Takk, MElisabeth
Anmeldt 23. januar 2021 via mobile enheter

Flott avslutning på dagen etter en god skitur. Et sted med atmosfære, hjemmekoselig. Vi startet med en nydelig gulrot suppe, fortsatte med høyfjellsplatå. Dette minner om det som maten serveres på når man er på afternoon tea men her inneholder fatet skinke, pate’, gode oster,oliven mm. Hvitvinen fra Burgund som ble anbefalt passet utmerket til måltidet. Hyggelig og kunnskapsrik vert gjorde opplevelsen komplett. Vi kommer igjen

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, Karl Erik S
Anmeldt 28. november 2020 via mobile enheter

Et sted i særklasse. Et veldig hyggelig sted. God bevertning. Hyggelig stemning. God mat. Fine rom. Et sted med særpreg og en god historie. Et fint sted for og slappe av, gå fine tuter, stå på ski etc.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, joarb171
Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Dette stedet må oppleves. Et helt fantastisk sted, i engels stil.Rolig og avslappet.Maten er fantastisk. Supert personale. Kan anbefales på det varmeste
Må være Geilos beste stedOgså en sarmerenes bar. Bare å bestille

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, tomlN9873UN
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Flott arrangement med deilig servering i veldig fine lokaler. Vi ble servert deilige småretter inspirert av «five o’clock tea” og musserende vin eller te. Dette var veldig hyggelig! Kommer veldig gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, 942bente