eDreamsUSD 177
Agoda.comUSD 177
TripadvisorUSD 177
ZenHotels.com
Anmeldt 5. mars 2019

Familien trivdes godt i leiligheten- hyggelig vertskap. restauranten virket noe nyåpnet, men det smakte. Litt ventetid for en utålmodig barnefamilie. Dyrevennlig- fristet til gjentakelse. Bodde der vinteren 2019

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Erfarenreisende_199
Anmeldt 19. august 2018

Leiligheten var stor og godt utstyrt. Parkering i kjeller med direkte adgang til leiligheten. Flott svømmebasseng og treningsrom. Hyggelig og hjelpsom betjening. Vi savnet restaurant på området, men så at en var under bygging.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, RuneH106
Anmeldt 25. februar 2018

Hyggelig og service innstilt betjening i resepsjon. Fine leligheter i forskjellige størrelser.
Det er rett ut i naturen, slalom og langrenn om vinteren og tur løyper om sommeren.
Ett meget godt utganspunkt for hyggelige og fine opplevelser.
Det er svømmebasseng og ett lite trim rom samt steam og badstu. Stedet anbefales.

Romtips: Leligheter i første rekke har best utsikt
Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Stig N
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Dette er et stilig anlegg, med greie fasiliteter, fine leiligheter og ok beliggenhet...Her får du mye for pengene. Kjempepraktisk med garasjeanlegg under hele området med egen dør direkte fra garasjeanlegget og inn i huset(med 4 leiligheter). Hadde gjerne overnattet her igjen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, norwegian_a
Anmeldt 20. mai 2017 via mobile enheter

Stoppet innom her for en overnatting da vi var på MC tur. Hadde forhåndsbestilt leilighet. Bra oppfølging før ankomst, og alt gikk på skinner. Hyggelig service innstilt personale. Leiligheten var stor og moderne, og inneholdt alt man trenger. Kabel TV og gratis wifi. Innendørs parkering. Stort pluss for innendørs svømmebasseng, steamrom, sauna og treningsrom. Anbefales, også utenom høysesong. Også for barnefamilier, selv om bassenget ikke er grunt nok for barn.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, matsb72