eDreamsUSD 157
Agoda.comUSD 205
StayForLong
ZenHotels.com
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fin leilighet med egen badstue! Vi var heldige og ble oppgradert! Alt av hva man trenger av kjøkkenutstyr. God plass. Fint med mulighet for å sitte utenfor leiligheten. Bra med egen parkering i parkeringshuset like ved leiligheten. Veldig kjekt for jentene våre med basseng. Hyggelig mann i resepsjonen. Fikk god informasjon. Kommer gjerne tilbake hit.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
1  Takk, EOID123
Anmeldt 5. mars 2019

Familien trivdes godt i leiligheten- hyggelig vertskap. restauranten virket noe nyåpnet, men det smakte. Litt ventetid for en utålmodig barnefamilie. Dyrevennlig- fristet til gjentakelse. Bodde der vinteren 2019

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Erfarenreisende_199
Anmeldt 19. august 2018

Leiligheten var stor og godt utstyrt. Parkering i kjeller med direkte adgang til leiligheten. Flott svømmebasseng og treningsrom. Hyggelig og hjelpsom betjening. Vi savnet restaurant på området, men så at en var under bygging.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, RuneH106
Anmeldt 25. februar 2018

Hyggelig og service innstilt betjening i resepsjon. Fine leligheter i forskjellige størrelser.
Det er rett ut i naturen, slalom og langrenn om vinteren og tur løyper om sommeren.
Ett meget godt utganspunkt for hyggelige og fine opplevelser.
Det er svømmebasseng og ett lite trim rom samt steam og badstu. Stedet anbefales.

Romtips: Leligheter i første rekke har best utsikt
Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Stig N
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Dette er et stilig anlegg, med greie fasiliteter, fine leiligheter og ok beliggenhet...Her får du mye for pengene. Kjempepraktisk med garasjeanlegg under hele området med egen dør direkte fra garasjeanlegget og inn i huset(med 4 leiligheter). Hadde gjerne overnattet her igjen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, norwegian_a