“God mat og god service!!”
Anmeldelse av MIX

MIX
Vurdert som nr. 22 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var innom her på vei gjennom Geilo. Veldig god service og det gikk fort og å få maten. Vi testet Agnus burger og Milkshake som vi fikk servert på den utrolig hyggelige uteplassen deres. Kommer definitivt til å komme tilbake hit neste gang vi er på Geilo!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, IdaHaugstad
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Endte opp her og spiste pizza da det var fullt på Peppes Pizza. Bestilling gikk greit og personalet var meget hyggelige. Det tok desverre veldig lang tid før maten kom. Når den endelig kom var den ikke som bestilt, men da var det gått så lang tid og sulte så stor at den gikk ned på høykant uansett. Pizzaen smakte nesten bare piffikrydder uansett hva annet som var på den. Får et ekstra poeng for hyggelig betjening, men så lenge det er ledig andre steder så vil disse bli valgt fremfor dette stedet i fremtiden.

Takk, torbj_rnl845

Reisende som så på MIX, så også på

Har du vært i MIX? Del dine erfaringer!