FindHotel
Agoda.comUSD 193
Etrip
ZenHotels.com
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Praktisk innredning. Stort soverom med hyller og opphenging.Reint og varmt ved ankomst . Trivelig hytte , godt utstyrt, varme i gulvet i gang.Lite bad, men varme i gulv.Praktisk bord, kunne slås ut, lyst og trivelig rom

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, reidun2016
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Stedet ligger fint til og leiligheten vi fikk var på to plan. Stor stue, kjøkken bad og 3 soverom. Betjeningen var svært ærlig og hyggelig, noe vi satte pris på. Fint med balkong og å ha med hund her. Et sted å anbefale!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, siljek2
Anmeldt 20. mars 2019 via mobile enheter

Har vært her som ansvarlig lærer for skoleklasse fra videregående flere ganger, og hver gang opplever vi enestående service! Oppkjøring av løyper fra Øen til lysløypa, transport og utlån av henger, fri benyttelse av samlingslokaler, og ellers svært behjelpelig med absolutt alt vi lurer på og trenger hjelp til! Vi reiser alltid herfra med gode opplevelserIngrid Haugen, St.Olav vgs.

Dato for oppholdet: mars 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Inghau
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Leide en 4-mannshytte for en natt før vi skulle sykle Rallarvegen! Bestilte overnatting fra booking.com til en veldig hyggelig pris! Ble veldig overrasket hvor moderne, rent og ryddig disse hyttene var med alle fasiliteter man trenger!:) Takk for ett trivelig opphold!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, sivertuhr
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Blir møtt av en fin resepsjon, med en kjempe behjelpelig resepsjonist, som dessverre var litt opptatt med å fullføre måltide sitt samtidig som han hjalp meg. (Greit å spise maten sin når man ikke har kunder der?)
Vi reiser med bil og campingvogn, fikk velge plass selv hvor vi ville stå, noe som var fint.
Måtte betale 340kr for plass inkl strøm.
En helt okei plass for å campe, men sanitæranlegget burde oppgraderes, det var rett og slett skittent og ekkelt.
Der som det såkalte stellerommet var ville jeg aldri ha tatt min baby inn. Såg ut som det ikke hadde vært vasket på flere mnd, rett og slett ekkelt.
Dusj og toalett kunne også vært renholdet bedre. Eneste positive var at man slapp å betale for varmt vann.
Men vil heller betale litt for varmtvann og få rene og oppgraderte sanitærforhold.

Kommer nok til å velge en annen camping plass neste gang vi er i nærheten av Geilo. Ihvertfall frem til ting er oppgradert.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Silje281