2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Orbitz.comUSD 328
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var to dager på vestlia i høstferien. Et nydelig opphold for barn og voksne. God mat og masse å finne på som familie eller som barn. Absolutt det hotellet som er å anbefale på Geilo. Vi gleder oss til å komme tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, solveigdahlc
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Vi booket en natt via hotell.com, og fikk et dobbeltrom i gamle fløyen. Hadde lest en anmeldelse om klage over støv under seng og bøyde meg ned og tittet! På dette rommet var det ikke vasket under seng og flere steder. Tok kontakt med resepsjonen og en dame kom opp få minutter senere. Hun tok bilder, var ikke fornøyd som oss, og det ble ordnet raskt et nytt stort rom - 4 senger, i den nye delen av hotellet
Takker den meget hyggelige mannlige ansatte i resepsjonen for meget god service Hold på denne karen, vi kommer igjen på besøk og ja frokosten og badeland var supert

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, B7277ZLtomp
Anmeldt 10. august 2018

Vestlia resort markedsføres som golf og spa. Golfbanen er et pluss for Geilo, men er i år under enhver kritikk. Vi ser frem til en betydelig oppgradering. Sykkelarenaen er et viktig pluss for ungdommer. En god golfbane ville vært et pluss både for ungdom og voksne

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, grhe2018
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger flott til inntil aktivitetspark/alpinanlegg/skiløyper/golfbane.
God parkering i garasjeanlegg.
Hyggelig service i resepsjonen.
Vi fikk rom i den nye delen og det var meget bra selv om de ikke er 100% ferdig enda.
Fint badeanlegg inkludert sklie, men badstue mangler her dessverre. Da må man nok ned i spaavdelingen som ligger et annet sted på hotellet.
Veldig bra bowlingbaner.
God bar og restaurant. Maten er bra, og et knepp opp siste året.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Adventures67
Anmeldt 14. juli 2018

Fikk ikkje plass på hotelle vi ville ha, men det va bra, her var det masse gøy, badeplass,mye ute aktiviteter,flott serververing og flotte lokaler. Her var det mye for liten og stor, kommer til bakke her.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Thor K