Travelocity
Trip.comUSD 211
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte opphold for to netter for en fin start på norgesferie med aktiviteter. Hyggelig møte med resepsjonisten og fikk utdelt rom i gamle delen. Var et kaldt og trist rom, så spurte om vi kunne få nytt neste natten, og fikk nytt kjempe fint rom i den nye delen, nærme resten av reisefølge! Så det var veldig +

Spiste middag på hotellet første kvelden, og her virket ting veldig kaotisk tross en liten middag og vin meny. Litt ymse kommunikasjon men servitøren og treg servering. Maten kom til forskjellige tider og var tilbredt forskjellig. Ene i følget fikk kald fisk. Rettene var små porsjoner, så måtte bestille flere hovedretter. Grei smak på maten, men virket som det dessverre gikk litt fort i svingene her.

Ellers gikk frokosten fint for seg, med glutenfrie alternativer, men grunnet korona ble det fort litt kø.

Servering i baren virket også litt nedprioritert og tok tid med bestilling av drinker.

Flott resort med mange tilbud, men virket som fellesferien dessverre kom brått på hotellet. Her er det potensialet:) Blir en 3-er denne gangen.

1  Takk, sivertuhr
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Skulle tro de hadde hatt tid til å forberede seg på fellesferie og storinnrykk, men det virker ikke som de har brukt et minutt på det. Burde ikke være vanskelig å ha en litt bedre logistikk rundt frokost. Lange køer og lange ventetider. Hjelper heller ikke på humøret når du blir vekket grytidlig av gravemaskiner.
I baren manglet de øl på tap, gikk fort tomme for det ene og det andre. Og med kun en bartender, så da blir det laaaang kø der og:( samt ingen kunne rydde, så da gikk de tom for glass og
Skuffet over at et så stort hotell ikke har bedre logistikk, og ikke minst forberedt på fellesferien!

1  Takk, 835hildea
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Dersom dere ikke er veldig lei av telt ferien, så styr unna.
Vekket kl 7 av bygningsarbeidere rett utenfor rommet. Sto i 40 min kø for å få frokost som blant annet besto av frosne brødskiver.
Hygienetiltakene er mange, men liten kunnskap. Ansatte går med de samme hanskene hele tiden.

1  Takk, Tara S
Anmeldt 19. november 2019 via mobile enheter

15 personer var samlet til kurs og nettverksbygging 3.-4. november.
Kursfasiliteter var funksjonelle, men det ble spart på varmen.
Serviceinnstilt personale som stod på for å gjøre sitt beste, men vi var nok litt «off-season», dvs tidlig i sesongen
Koselig og god middag i Gommostua.
Byr anledningen seg, kommer vi helt sikkert tilbake, mao: Vestlia Resort anbefales

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 522_ysteinb
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Vi var skuffet da vi kom 4 personer for å bade på Vestlia’s «luksuriøse» spa-avdeling. Betalte 175 per pers inkl håndkle. Da vi ikke er interessert i badesklie og løpende barn, gledet vi oss til et varmt boblebad. Det viste seg av vannet i basseng var kaldt, boblebad stengt og det var generelt skittent rundt om på badet. Ble ikke informert om at boblebad var stengt og betjeningen ble oppfattet som arrogant og lite behjelpelig da de ble konfrontert med manglene. Neste gang drar vi på Dr. Holms hvor de har god medisin og smilende betjening.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, skjalgs2019