Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Travelocity
eDreams
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

En flott destinasjon for en aktiv familie. Start dagen med en god frokost. Ta barna deretter med til lekeland før man tar turen videre til badeland. En liten lunsj kan lages på suitens kjøkken før man bruker ettermiddagen ute på en av de mange mulige aktivitetene (zip-line, klatrepark, turstier mm.)

Personale var vennlige og serviceinnstilt. Sendte Mail om å kunne få en barnestol på rommet. Innen kort tid ble en stol levert på døra. Pga korona var det ingen frokostbuffet, men maten som var tilgjengelig smakte bra. Ferskt brød fra egen steinovn var fortreffelig.

Litt negativt om reisen: vi dro dit sammen med en annen familie. Bestilt samme type rom (Suite) og betalt samme sum. Vi fikk rom 215 som har ingen utsikt. Vi kunne sitte på en balkong og stirre rett inn i en vegg 1 meter unna. Vårt reisefølge fikk rom i 3. etasje og hadde utsikt til solnedgang etc. Med andre ord vil jeg ikke anbefale å bo på suite i 2. etasje om man ønsker utsikt.

Takk, Kristian R
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Familien på 4 tilbrakte noen dager på Vestlia Resort til stor begeistring for alle sammen. Øvre prissjikt, men veies opp med romslig familierom og bra fasiliteter. Bowling, badeland og sykkelpark var populært for de minste. God mat og rikelig bar. Anbefales.

Takk, Norwegian76
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et godt besøk i fjor høst. Dessverre er vi skuffet nå. Rommet er bra, men mat dessverre ikke på høyden. I dag var det kald fisk (regnbueørret) klasket på med en klisset blanding av potetmos, kokte nepe og reddik. Ikke vellykket og dessuten var maten kald. En tallerken ble skiftet uten bedring...

Hotellet var helt klart ikke forberedt og trenet for storinnrykk. Kan ikke anbefale Vestlia i sommer.

2  Takk, GunnarB864
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte opphold for to netter for en fin start på norgesferie med aktiviteter. Hyggelig møte med resepsjonisten og fikk utdelt rom i gamle delen. Var et kaldt og trist rom, så spurte om vi kunne få nytt neste natten, og fikk nytt kjempe fint rom i den nye delen, nærme resten av reisefølge! Så det var veldig +

Spiste middag på hotellet første kvelden, og her virket ting veldig kaotisk tross en liten middag og vin meny. Litt ymse kommunikasjon men servitøren og treg servering. Maten kom til forskjellige tider og var tilbredt forskjellig. Ene i følget fikk kald fisk. Rettene var små porsjoner, så måtte bestille flere hovedretter. Grei smak på maten, men virket som det dessverre gikk litt fort i svingene her.

Ellers gikk frokosten fint for seg, med glutenfrie alternativer, men grunnet korona ble det fort litt kø.

Servering i baren virket også litt nedprioritert og tok tid med bestilling av drinker.

Flott resort med mange tilbud, men virket som fellesferien dessverre kom brått på hotellet. Her er det potensialet:) Blir en 3-er denne gangen.

1  Takk, sivertuhr
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Skulle tro de hadde hatt tid til å forberede seg på fellesferie og storinnrykk, men det virker ikke som de har brukt et minutt på det. Burde ikke være vanskelig å ha en litt bedre logistikk rundt frokost. Lange køer og lange ventetider. Hjelper heller ikke på humøret når du blir vekket grytidlig av gravemaskiner.
I baren manglet de øl på tap, gikk fort tomme for det ene og det andre. Og med kun en bartender, så da blir det laaaang kø der og:( samt ingen kunne rydde, så da gikk de tom for glass og
Skuffet over at et så stort hotell ikke har bedre logistikk, og ikke minst forberedt på fellesferien!

1  Takk, 835hildea