kr 1 997
  • Agoda.com
1.2 km fra Vestlia Resort
Se flere hoteller i Geilo
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fint familierom i den gamle delen, noe slitt! Vi spiste fra taco buffeten om kvelden. Helt ok mat, kunne vært bedre utvalg av tilbehør til tacoen. Personalet kunne også vært flinkere til å fylle på når det var lite igjen av ting i buffeten.
Fint bassengområde. Jentene koste seg der. Fint treningsrom. Pluss for Life Fitness møller!
Grei frokostbuffet. Noe dårlig kvalitet på frukten. Her kunne også personalet vært flinkere til å fylle på, samt hente brukte kjørler fra bordene.

1  Takk, EOID123
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Da vi ankom ble vi tatt godt imot i resepsjonen. Turen gikk så til Lunch buffeten - overpriset og elendig mat. Vi måtte først vente lenge i kø for å få bestilt lunch. Når vi omsider hadde bestilt, ble vi vist buffeten som var tom. Vi er familie på 4 som da måtte dele 3 hamburgere uten brød, litt salat og litt pasta kl 13:30. Pris med drikke var da 790,- kr. (Lunch varer til 17:00 stod det).

Vi var innom toalettene. Ingen papir, ingen såpe, ingen sprit .

«Kjempe hygenisk» ift Covid - 19

-Badebassenget var greit. Morsom sklie for barna

-Middagen var god. Spiste lam. Maten kom raskt. Gode tiltak mot Covid-19, kelner kunne mye om vin. Fin stemning

-Lekerommet, mini Leos. Ungene koste seg !

-Rommet: familierom. Noe trangt bad (Gammel flye). Fint ellers. Utsikten mot bakkene i nord

På bildet ser man den dårlige lunchen.

1  Takk, 5bj_rnars
Anmeldt 16. juli 2020

Trivelig personale og fine lokaler.
Barna elsket lekeland, men det var utrolig nedslitt, luktet litt vondt og det tøtt ut fyll fra elementene.

Var satt opp litt stusselig med lekeapparater ute, men nok av artige ting å gjøre her.

Dessverre var rommet veldig støvete og skittent, som er litt rart, med tanke på 4-stjerners, så her begynte både liten og stor å nyse.
Veldig fint bad.
Og barnevennlig opplegg.

God mat!

Takk, katrine h
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

En flott destinasjon for en aktiv familie. Start dagen med en god frokost. Ta barna deretter med til lekeland før man tar turen videre til badeland. En liten lunsj kan lages på suitens kjøkken før man bruker ettermiddagen ute på en av de mange mulige aktivitetene (zip-line, klatrepark, turstier mm.)

Personale var vennlige og serviceinnstilt. Sendte Mail om å kunne få en barnestol på rommet. Innen kort tid ble en stol levert på døra. Pga korona var det ingen frokostbuffet, men maten som var tilgjengelig smakte bra. Ferskt brød fra egen steinovn var fortreffelig.

Litt negativt om reisen: vi dro dit sammen med en annen familie. Bestilt samme type rom (Suite) og betalt samme sum. Vi fikk rom 215 som har ingen utsikt. Vi kunne sitte på en balkong og stirre rett inn i en vegg 1 meter unna. Vårt reisefølge fikk rom i 3. etasje og hadde utsikt til solnedgang etc. Med andre ord vil jeg ikke anbefale å bo på suite i 2. etasje om man ønsker utsikt.

Takk, Kristian R
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Familien på 4 tilbrakte noen dager på Vestlia Resort til stor begeistring for alle sammen. Øvre prissjikt, men veies opp med romslig familierom og bra fasiliteter. Bowling, badeland og sykkelpark var populært for de minste. God mat og rikelig bar. Anbefales.

1  Takk, Harald U