linn29
    kr 893
    kr 892
3.3 km fra Vestlia Resort
Gratis parkering
Geilo Hytter of Camping ligger 1853 meter fra Geilo Sentrum.  Vi har 13 hytter og tar i mot 26 bobiler/vogner og ca 15 telt.  Relativt nytt sanitæranlegg med dusj/wc, vaskerom og eget rom for do tømming.  Gratis WIFI på hele området.  Hele området har plen og asfalt.  9 vinterisolerte hytter med dusj/wc + 4 enkle hytter uten dusj/wc, men her er det mulig å benytte sanitæranlegget.  Hyttene kan forhåndsbestilles, plass til bobiler, vogner og telt kan kun bestilles på ankomstdagen.
kr 660
      kr 1 353
    1.6 km fra Vestlia Resort
    Se flere hoteller i Geilo
    Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Dette ble et lunsjbesøk i restauranten dagen etter første snø og en runde rundt vannet.
    Det ble 4 x reker og 2 x kyllingsalat, alt kjapt levert etter bestilling i baren.
    At folk så fotball på tv rundt oss forstyrret ikke oss, men kanskje vi forstyrret dem.
    God service, hyggelig og smilende personale i restauranten.

1  Takk, SveBra
    Anmeldt 15. september 2020 via mobile enheter

Vi var nesten alene i velværeavdelingen gjennom tre dager og ble skjemmet bort etter alle kunstens regler av hyggelige ansatte. Det var en behagelig temperatur i det store bassenget. Vi fikk et moderne og lyst rom i restaurantfløyen. Dette anbefales framfor noen av de eldre og mørkere rommene i andre fløyer.

2  Takk, losalex2233
    Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med selve hotellet. God beliggenhet, trivelige fellesarealer og fin, fint rom med unntak en utslitt sofa i stuen. Vi hadde en suite, der vi jobbet på dagtid og brukte hotellet som base for fine fjellturer. Rommet var helt ok, men uvasket komfyr og som sagt slitt sovesofa trekker ned.

Restauranten derimot var rett og slett en stor nedtur. Entrecôte første dag var grå og tørr, bearnaise kan vel neppe flytende salt smør kalles. Deler av garnityret var kun på en av to anretningen. Vi flagge å ikke klage da det vi hadde en hyggelig ung servitør som åpenbart ikke hadde ansvaret for kjøkkenet. Kan tippe at covid påvirker hvordan kjøkkenet driftes men dette var rett og slett for dårlig - så dårlig at vi valgte Peppes pizza på dag to og å lage egenaktivitet dag tre. Dessverre var som sagt komfyren ikke vasket så fetaosten sto ut i rommet mens vi lagde mat.

Fint og stort bassengområde og fine fellesarealer som vi delvis brukte som hjemmekontor. Hyggelig folk i resepsjonen.

1  Takk, asle v
    Anmeldt 7. september 2020

Kjempekoselig hotell, utmerket service, delig mat, nydelige rom og mange aktiviteter for store og små!
    Møtte to resepsjonister under oppholdet, og så bra service! De har forstått det! Vi følte oss velkommen fra vi gikk inn døra og til vi reiste. De håndterte corona situasjonen meget bra, og informerte høflig. Delige senger og delig bad. Hyggelig stemning i spisesalen, og utmerket utvalg av viner. Kan anbefales på det varmeste, og vi kommer gjerne tilbake!

1  Takk, Bente B
    Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Vi ankom Vestlia Resort fredag ettermiddag og ble tatt imot av hyggelig personale. Takk til Noah i respesjonen for god gjelp og mange smil gjennom helgen! Fikk straks et dobbelrum som var rent og ryddig med dertil stor balkong. Spiste middag i resturanten, her blir det litt trekk for hovedretten, biff med tilbehør...den var lunket temperert og tam i smaken, lite fargerikt. Veldig hyggelig kvinnelig servitør gav en god opplevelse.
    Frokosten hadde gode åpningstider og et svært godt utvalg, god mat!
    Hotellet var rent, ryddig og gav en svært innbydende atmosfære - koselig moderne variant av fjellstue.
    Gode åpningstider til basseng og boblebad.
    Dette hotellet kan anbefales for de som skal til Geilo!

Takk, FrankOscar