Booking.comUSD 187
TripadvisorUSD 186
Trip.comUSD 307
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige og service innstilte menn i restauranten.
Veldig god mat og igjen flott service.

Prøvde Elg burger, kyllingsalat og barnemeny pasta. Alle var godt fornøyd.

Kaffe mokka og varm kaki med krem falt også i smak. Den varme kanoene var litt mørk for barn.

Takk, arnereidar
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Dette var nok et storhetshotell for endel år siden. Nå fremstår det litt umoderne. Et hotell som gjerne vil, men som trenger en oppgradering. Likevel kjempegod mat, god og variert frokost. Rommene er mørke med lite lys, madrassen hard. Dyner og puter tynne. Utemøbler er en vits. Ulike aktiviteter for ungene, og grei natur. Ikke verd prisen.

Takk, Reisefroken
Anmeldt 20. juli 2021

Hyggelig hotell, pene, rene rom med deilige senger og god luft.
passer for alle, og det er veldig god stemning. Man blir tatt godt vare på.
God mat og vin i restauranten.
Mange aktiviteter for store og små.
Vi kommer tilbake!

Takk, Bente B
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Litt dyrt i forhold til standarden. Rent og ryddig rom, veldig harde senger og upraktisk med to enkeltsenger som står inntil hverandre. Anbefaler virkelig voksne å ta turen til spaet og være i klima sonen, veldig avslappende og hyggelig personale! Veldig god frokost, mye utvalg. Minus for veldig lytt rom

Romtips: Litt lite plass i parkeringsgarasjen
Takk, siljemarieh2019
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Forventningene var høye, men Vestlia innfrir ikke ift pris/nytte. Hyggelig resepsjonspersonale, pene fellesområder og pent rom - men:

Badet var vasket med sure kluter. Det luktet forferdelig. Dette tok vi opp 2 ganger - men etter "rydding" første dag var det vasket med sur klut igjen.

Rydding av rommet var mildt sagt mangelfull og sengene var ikke redd opp - bare "fikset litt på".

Sengene var utrolig harde og ga vonde rygger. For å forsøke å kompensere for dette ba vi om 3x ekstra puter. Dette måtte vi også be om 2 ganger (!) Til slutt fikk vi de..

Usikkert om hva som er grunnen til dette lave nivået - men uten å spekulere videre, konkluderer vi bare at vi ikke reiser vi tilbake.

Takk, ekofoed