Geir E
    kr 892
    kr 892
3.3 km fra Vestlia Resort
Gratis parkering
Geilo Hytter of Camping ligger 1853 meter fra Geilo Sentrum.  Vi har 13 hytter og tar i mot 26 bobiler/vogner og ca 15 telt.  Relativt nytt sanitæranlegg med dusj/wc, vaskerom og eget rom for do tømming.  Gratis WIFI på hele området.  Hele området har plen og asfalt.  9 vinterisolerte hytter med dusj/wc + 4 enkle hytter uten dusj/wc, men her er det mulig å benytte sanitæranlegget.  Hyttene kan forhåndsbestilles, plass til bobiler, vogner og telt kan kun bestilles på ankomstdagen.
kr 660
      kr 1 500
    15.6 km fra Vestlia Resort
    Se flere hoteller i Geilo
    Anmeldt 30. april 2023

Skulle spise lunch i baren. Mottakelsen var mildt sagt kjølig, det kom etterhvert en ansatt og spurte «hva vil dere»?
    Han hadde sett vi sto der, valgte å overse oss og heller støvsuge.
    Vi følte oss ikke velkommen i det hele tatt.
    Vi valgte å dra på Sofias Bardøla istedenfor, noe som alltid er en trivelig opplevelse

Dato for oppholdet: april 2023
    Takk, 836marif
    Anmeldt 4. mars 2023 via mobile enheter

Koselige rom med gode senger.
    Sist jeg var på vestlia var puta ganske dårlig, under dette oppholdet var puta helt nydelig og det ble 5 gode netter på vestlia.
    Renholdet var veldig bra.
    I eventyrbadet var det masse badeglade familier og barn, men for oss som reiste alene var en time i eventyrbadet et etterlengtet tanke. Kanskje ha en time på kvelden for voksne kan nye eventyrbadet alene(?). En time er mer enn nok i eventyrbadet. Jeg prøvde SPA avdelingen, behagelig atmosfære og hyggelige ansatte. Minusen var at boblebadet var akkurat litt for kaldt til å hygge seg der lenge.
    Maten er varierende.
    Første dagen fikk jeg tartar, tartar er veldig godt når man får det riktig - her var det rundt 150gram fast tartar, noe som ble for bøst. Det var en forrett, så denne kunne blitt halvert og kuttet i små biter med de deilige tilsetningene dere har.
    Ellers er maten veldig bra.
    Spansk buffetaften skuffet da det var mye sjømat og mange tomme «bakker» med mat.
    Scorer bra på frokosten da denne er helt prima!
    Gode drinker av en høy halvmørk og svært hyggelig mann i baren - han fikser det du måtte ønske!

Dato for oppholdet: mars 2023
    Takk, trydolen
    Anmeldt 15. desember 2022

Etter å ha bodd på ulike hoteller, så var det veldig bra endelig komme til et HOTELL som setter pris på sine gjester.
    Er ikke sikker på om jeg kan sette fingeren på noe negativt. Om jeg er VELDIG pirkete, så var det ingen badematte på badet.
    Og om DET skulle gjøre at du ikke velger dette hotellet på Geilo, så ikke dra hit.

Dato for oppholdet: september 2022
    Takk, Olav J
    Anmeldt 11. november 2022 via mobile enheter

Jeg hadde rom med balkong i en uke.
    Rommene er fine og renholdet er veldig bra.
    Putene var oppbrukte, så det er et minus.
    Alt i alt så var hotellet og personellet svært bra.
    3 retters middagene jeg hadde hver dag var ypperlig, alt var smakfullt og delikat. Anbefaler vinpakke da vinen og maten hadde en perfekt balanse.
    Tommelopp!

Romtips: Angret på at jeg ikke klagde på putene, det gav urolige netter. Hadde jeg spurt så hadde jeg nok fått nye puter.
    Dato for oppholdet: november 2022
    Takk, trydolen
    Anmeldt 2. oktober 2022 via mobile enheter

Vi, en barnefamilie, bodde på Vestlia i pinsehelgen i juni. Vi fikk et rom som gav følelsen av en mannskapslugar med slitt teppe, hullete møbler, kaffesøl på veggene, en vinduskarm som burde fått et malingstrøk for flere år siden og en balkong som ikke lot seg benytte fordi den var full av fugleskitt. Jeg har skrevet tre klager til hotellet, blitt bedt om å bli kontaktet. Fullstendig arroganse fra hotellets side, som ikke lar høre fra seg, vitner om enda dårligere kundeservice som åpenbart ikke tar tilbakemeldinger seriøst.Kjempe synd av hotellet som flotter seg med fine fellesarealer og interiørsamarbeid med Helene Hennie. En enorm skuffelse!

Dato for oppholdet: juni 2022
    Takk, 257siria